Otseselt mingi töökoda seda juttu rääkinud pole. Olen uurinud netist neid sidurikomplekte ja pakutakse kahte variandi - Kuni mootorinumbrini V028943, läbimõõt 215-220 mm ja Alates mootorinumbrist V028944, läbimõõt 240 mm.
VIN kood autol ise selline: ys3cd65t2v1007064 ,kui see midagi aitama peaks.
Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK
Uus sidur sai siis alla pandud. Kuna küsisin siin nõu, siis soovitati ikkagi panna originaal, sest see pidavat piisavalt tugev olema. Peale läks siis 240 mm LUK sidurikomplekt. Võimsuse kasv on nüüd väga hästi tunda:head:
See turbo tõmbab ikka suunurgad päris kõrgele ülesse:D
See turbo tõmbab ikka suunurgad päris kõrgele ülesse:D
Regular Saab Guy
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Mulle öeldi, et see on normaalne ja kõik ok. Kõrises iga kord kui gaasi maha lasta ja algul ka tühikäigul. Hiljem kas jäi vaiksemaks või harjusin aru, ei mäletagi enam.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
See on normaalne.Algselt postitas: KorK
Sellist asja siis tähele pannud, et 9-5 BPC klapp kõriseb mingi sekk kui gaas maha lasta...kas midagi on jamasti sellega või peabki nii käima?
Pingeimpulsid mis klapile antakse, on 9000 ajul veidi teised, kui 9-5 ajul. Sellest ka oluliselt kuuldavam kõrin.
Klapi vastupidavusele see ei mõju. Pigem on 9-5 klapp ajule "meeldivam" tänu oma 2x suuremale takistusele.
Mingi imelik värk juhtus- nimelt auto ei käivitu enam. Starterit veab ringi aga mootorit nagu taha ei võta. Oskab keegi aidata ja pakkuda umbkaudselt ei milles võib viga olla?
edit: Sain uuesti tööle. Sõitmisel mitte midagi viga ei olnud ja uuesti käivitades mitu korda pole mingit probleemi, käivitub väga ilusasti. Mitte ühtegi tulukest ei põle amratuuris ja edasi läheb ikka nagu 170 kw. Pakkuda võiks ikka keegi milles asi võis/võib olla. Ette tänades!
edit: Sain uuesti tööle. Sõitmisel mitte midagi viga ei olnud ja uuesti käivitades mitu korda pole mingit probleemi, käivitub väga ilusasti. Mitte ühtegi tulukest ei põle amratuuris ja edasi läheb ikka nagu 170 kw. Pakkuda võiks ikka keegi milles asi võis/võib olla. Ette tänades!
Regular Saab Guy
Esimene asi, mis minul pähe tuleb on ehk midagi signaga seotut.
Minul nt. on nii, et kui signa maha võtad ja mõne minuti jooksul võtit ei keera ketrab mootorit lihtsalt ringi. Siis korraks signa peale-maha ja asi jälle korras.
Minul nt. on nii, et kui signa maha võtad ja mõne minuti jooksul võtit ei keera ketrab mootorit lihtsalt ringi. Siis korraks signa peale-maha ja asi jälle korras.
Kahjuks nii lihtne see pole. Arvasin ka esialgu, et selles võib asi olla. Sai nüüd vähe targemate juurde viidud ja nad ütlesid, et starteri pendiksis võib asi olla. Saaremaal on muidugi see rõõm veel, et uut pendiksit ei saa enne järgmist päeva.
Regular Saab Guy