Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, 9-5LPT (ex vvs)
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Uue kuu puhul võib pajatada vähe tegemistest
Plaanitud asjad said siis tehtud:
1. Esiklaasi vahetus - Saint Gobaini klaas Six klaasides
2. Kasti dünaamiline õlivahetus - Ringtee Carstopis, tundub et pisut on parem...sõidan mõned tonnid maha, eks siis ole näha kuhu suunda tüürib
3. Proovime VeikoV-ga kaugtule pirnid ledide vastu vahetada - kuna ühed LED-id ei sobinud mõõtmete poolest siis tellisin uued
Järgmisena plaaniks:
4. Tagumised gabariidi- ja piduritulede pirnid punaste vastu vahetada, eesmärk oleks sügavpunased tagatuled saada
5. Carstopis öeldi, et mingi aeg tasuks esimese õõtsa tagumised puksid ära vahetada. Käis korra mõte terve esisild Powerflex pukside peale teha aga vist läheb maru jäigaks...dilemma
Plaanitud asjad said siis tehtud:
1. Esiklaasi vahetus - Saint Gobaini klaas Six klaasides
2. Kasti dünaamiline õlivahetus - Ringtee Carstopis, tundub et pisut on parem...sõidan mõned tonnid maha, eks siis ole näha kuhu suunda tüürib
3. Proovime VeikoV-ga kaugtule pirnid ledide vastu vahetada - kuna ühed LED-id ei sobinud mõõtmete poolest siis tellisin uued
Järgmisena plaaniks:
4. Tagumised gabariidi- ja piduritulede pirnid punaste vastu vahetada, eesmärk oleks sügavpunased tagatuled saada
5. Carstopis öeldi, et mingi aeg tasuks esimese õõtsa tagumised puksid ära vahetada. Käis korra mõte terve esisild Powerflex pukside peale teha aga vist läheb maru jäigaks...dilemma
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
EI mina usu, et ta sul liiga jäigaks läheks PF puksidega. Mul on muidugi teine auto, aga kunagi sai lastud ka kõik, mis võimalik, uretaanid panna. Ei ütleks küll, et hirm kange oleks. Konkreetsem küll, aga mitte jäik.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Hinna vahe ei tule sugugi nii suur
Mul ju Hirschi madaldussari ka all koos amortidega - on mõnusalt jäigem kui tavaline Aero Eks PW puksid annavad kõvasti konkreetsust juurde, see on selge
Ilmselt kevadel enne suvekate alla panemist tuleb asi ära teha, hetkel on kaalukauss PowerFlexi poolel
Mul ju Hirschi madaldussari ka all koos amortidega - on mõnusalt jäigem kui tavaline Aero Eks PW puksid annavad kõvasti konkreetsust juurde, see on selge
Ilmselt kevadel enne suvekate alla panemist tuleb asi ära teha, hetkel on kaalukauss PowerFlexi poolel
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Igaks juhuks vaata ka teiste uretaanpukside tootjate lehed üle, sest nad toodavad pisut erinevaid asju vahel. See mis PF-il on, ei pruugi olla sama mis on Strongflex-is või veel mõnel tootjal, kelle nimi mul praegu ei meenu..
Mina panin ka kahest erinevast komplekti kokku, sest PF osasid pukse lihtsalt ei teinud.
edit: http://www.superflex.co.uk/ oli ka mingi tootja
Mina panin ka kahest erinevast komplekti kokku, sest PF osasid pukse lihtsalt ei teinud.
edit: http://www.superflex.co.uk/ oli ka mingi tootja
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Seda mugavuse vähenemist ma veits pelgangi Praegu on piisavalt mugav (parajalt jäik ja konkreetne) liigelda ja samm jäikuse poole läheks vist juba tüütuksVastupidiselt teiste kogemusele....Viimasel masinal kuhu sai PF pandud juhitavus paranes mitte väga märgatavalt aga mugavus vähenes TUGEVALT. Maanteel polnud viga.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mul oli eelmisel Saabil sama kompott ja kui tulekski aeg tagumised "niidirullid" välja vahetada siis kindlasti paneks PF-idMinu omal on tagasilla suured puksid PF-id. Muu on kumm.
Esimesel sillal mul jäiga puksi kogemus puudub ja ei tea mida karta...teen asjast ilmselt suurema numbri kui see tegelikult on - tahaks ju parimat
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Mul oli eelmisel Saabil sama kompott ja kui tulekski aeg tagumised "niidirullid" välja vahetada siis kindlasti paneks PF-idMinu omal on tagasilla suured puksid PF-id. Muu on kumm.
Esimesel sillal mul jäiga puksi kogemus puudub ja ei tea mida karta...teen asjast ilmselt suurema numbri kui see tegelikult on - tahaks ju parimat
Mind häiris linnas selline põrutamine. Ma ei tea kas see asja muudab aga suverehv oli "high performance" ja XL tähisega. Talvedkad olid ka XL aga hulka pehmeme oli nendega aukude vahel vurada. PF olid tagumised niidirullid, esimeste õõtshoobade esimesed ja tagumised puksid + käigukasti tugivarras. Kuna sul sportvedrustus siis peaks asi jäigem saama + 19" veljed suveks püksirihmadel. Ma hetkel kiman ka sportvedrustuse ja jäigemate puksidega masinaga UK-s ja isegi siin on see liiast
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Uus kuu jälle käes ja tegemist on ikka jagunud
Saabusid tellitud H7 LED-id (30W, 3000LM) kaugtuledesse, mille installimine võttis mõnevõrra kauem aega kui esialgu plaanitud (1h->2h) aga huvi oli suur
Lisaaega nõudis stange mahavõtmine (selleks kulub juba vilunud stangemehel ~5min koos tubli abilisega) .
Kuna LED-i tagumine pool (korpusesse istutatud LED-i plokk ja lisavent koos korraliku tugeva korpusega) vajas pisut rohkem ruumi kui olemasolev tavaline H7 siis tuli pisukese töö tulemusena üht-teist ümber kohandada hetke olukorra tingimustega
Väike test töökoja seinal...vasakul on lähituli (xenon hakkab ka otsa saama) koos tavalise H7-ga, paremal lähituli koos H7 LED-iga!
Panime asjad oma kohale tagasi...
...ja testisime tulemust ka metsateel
Lähituled...
...ja kaugtuled
Jääb vaid üle rõõmu tunda tehtud töö ja tulemuse üle Esialgne emotsioon on küll igati postitiivne ja eks testin nüüd pimedasõidul seda lahendust
Käin igaks juhuks korra ÜV punktist ka läbi ja lasen tuled üle regullida
Visuaalselt enam ei esine sellist valge-oranži-roosa-kirju effeki mis varasemalt - kõik on ühtlaselt punane (reaalselt on ilusam kui piltide peal)
Järgmise korrani
3. Proovime VeikoV-ga kaugtule pirnid ledide vastu vahetada - kuna ühed LED-id ei sobinud mõõtmete poolest siis tellisin uued!
Saabusid tellitud H7 LED-id (30W, 3000LM) kaugtuledesse, mille installimine võttis mõnevõrra kauem aega kui esialgu plaanitud (1h->2h) aga huvi oli suur
Lisaaega nõudis stange mahavõtmine (selleks kulub juba vilunud stangemehel ~5min koos tubli abilisega) .
Kuna LED-i tagumine pool (korpusesse istutatud LED-i plokk ja lisavent koos korraliku tugeva korpusega) vajas pisut rohkem ruumi kui olemasolev tavaline H7 siis tuli pisukese töö tulemusena üht-teist ümber kohandada hetke olukorra tingimustega
Väike test töökoja seinal...vasakul on lähituli (xenon hakkab ka otsa saama) koos tavalise H7-ga, paremal lähituli koos H7 LED-iga!
Panime asjad oma kohale tagasi...
...ja testisime tulemust ka metsateel
Lähituled...
...ja kaugtuled
Jääb vaid üle rõõmu tunda tehtud töö ja tulemuse üle Esialgne emotsioon on küll igati postitiivne ja eks testin nüüd pimedasõidul seda lahendust
Käin igaks juhuks korra ÜV punktist ka läbi ja lasen tuled üle regullida
Nimelt jõudsid minu kätte ilusad punased pirnid mis leidsid uue elukoha seniste hõõgpirnide asemel4. Tagumised gabariidi- ja piduritulede pirnid punaste vastu vahetada, eesmärk oleks sügavpunased tagatuled saada!
Visuaalselt enam ei esine sellist valge-oranži-roosa-kirju effeki mis varasemalt - kõik on ühtlaselt punane (reaalselt on ilusam kui piltide peal)
Järgmise korrani
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Mille järgi LED pirni valisid?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Esmane soov oli olemasolev H7 kaugtuli välja vahetada samaväärse ilusa valge tooni vastu nagu seal kõrval asetsev D1S Xenon lähituli (4300K). Mõtlesin, et otsin sinna LED pirnid.Mille järgi LED pirni valisid?
Kolasin netis ning leidsin, et on täitsa H7 olemas ja 3000LM peaks enam-vähem sama tooni olema mis tehase xenon ja väga mööda ei pannudki
Youtubes oli ka parajalt review-e LED pirnide kohta ja saigi ära tellitud
Tundub et selliste andmetega LED juba õigustab ennast sest võrreldes halogeeniga on valgus valgem ja rikkalikum
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
H7 55W halogeeni luumenid on tabelis väga tagasihoidlikud, tegelikult on need pingel 13,2V 1350...1650lm ja pingel 12,8V 1188...1512lm.
Eri tootjate lampide valgusvoog peab jääma nendesse piiridesse vastavalt UNECE (United Nations Economic Commission for Europe) regulatsioonile.
Kas valgustavad ühtlase värvustemperatuuriga? Muidu LED-de levinud viga, et servades on valgusvihk tublisti rohekam. Teiseks, CRI (color rendering index) on neil palju väiksem, kui Halogen/HID lampidel.
On ka "HighCRI" LED-e, aga need kordi kallimad tavalistest. Fotograafid ilmselt teavad millest jutt.
Tõsi, auto tuledes pole see vist kuigi oluline, et värvid (eriti punane) ei tule õigesti esile. Peaasi et valgustavad..
Nende LED lampide taga radika sees peaks olema ventilaator. See ei tohi kindlasti seisma jääda, muidu pole valgust kuigi kauaks. Tihti see "20000 tundi" ongi hulga väiksem just viletsa ventilaatori pärast.
Eri tootjate lampide valgusvoog peab jääma nendesse piiridesse vastavalt UNECE (United Nations Economic Commission for Europe) regulatsioonile.
Kas valgustavad ühtlase värvustemperatuuriga? Muidu LED-de levinud viga, et servades on valgusvihk tublisti rohekam. Teiseks, CRI (color rendering index) on neil palju väiksem, kui Halogen/HID lampidel.
On ka "HighCRI" LED-e, aga need kordi kallimad tavalistest. Fotograafid ilmselt teavad millest jutt.
Tõsi, auto tuledes pole see vist kuigi oluline, et värvid (eriti punane) ei tule õigesti esile. Peaasi et valgustavad..
Nende LED lampide taga radika sees peaks olema ventilaator. See ei tohi kindlasti seisma jääda, muidu pole valgust kuigi kauaks. Tihti see "20000 tundi" ongi hulga väiksem just viletsa ventilaatori pärast.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ventikas täitsa olemas ja toimib Ma ei hakka ventilatsiooni huvides igaksjuhuks tule tagumist katet ära võtma muidu läheb mingi tolm sinna sisse! Loodetavasti sõidust tulev tuul jahutab ka piisavalt seda olukorda sealNende LED lampide taga radika sees peaks olema ventilaator. See ei tohi kindlasti seisma jääda, muidu pole valgust kuigi kauaks. Tihti see "20000 tundi" ongi hulga väiksem just viletsa ventilaatori pärast.
Ma sain 47€-gaKust Ledid ostsid ja mis hinnaga kui saladus ei ole....olen ebays samasuguseid näinud aga pole julgend veel tellida.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=30 ... d&_sacat=0
Käisin ülevaatuse poiste juures ka ära, timmiti paremat tuld vähe madalamale
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Jälle kuukene möödas ja ega midagi väga ehitanud polegi
Ainuke häda on see, et pidamine on tänu naastrehvile maru kehva ja seetõttu tuleb Saab suvisesse konditsiooni viia (korralik pigipesu, vahatamine, suvekad alla)
Märtsis sõitsin korra Põlvamaa Postiteel ja olin sunnitud mõned pildid tegema...
Ainuke häda on see, et pidamine on tänu naastrehvile maru kehva ja seetõttu tuleb Saab suvisesse konditsiooni viia (korralik pigipesu, vahatamine, suvekad alla)
Märtsis sõitsin korra Põlvamaa Postiteel ja olin sunnitud mõned pildid tegema...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab