Küsimused Saab 900 1988a kohta

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Marx86
Postitusi: 4
Liitunud: R Dets 01, 2017 1:08
Asukoht: Räpina
Auto:

#1

R Dets 01, 2017 1:22

Ostsin eile omale 88a Saab 900. Käisin ÜV-l ja läks puhtalt läbi. Pole kunagi varem ühtegi Saabi omanud ja seega on tekkinud mõned küsimused:
1) Kas see on normaalne, et võtme saan süütelukust kätte sinult siis, kui autol on seisma jäädes tagumine käik sees? Ning tagurpidi käik välja ei tule, kui süüde väljas on, seega seisab auto alati tagurpidi käiguga?
2) Kas nii vanal autol peabki sidur võtma täiesti põhjast ja viimasest lõpust, või saab selle kuidagi korda teha?
3) On see normaalne, et vahepeal jääb tagumine käik sisse kinni ja välja tuleb siis, kui autol süüde välja keerata ja siis uuesti käima pannes saan käigu vàlja?
4) Paljudel kordadel, kui autol süüte välja keeran, tahab auto uuesti käima minna, puterdab kaks sekundit ja sureb välja?

Tänan igasuguse info eest!
Kasutaja avatar
9-5LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 785
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu/Loviisa
Auto: Saab 9-3 cabrio Hirsch, Volvo S80 mk2 d5 stage 1

#2

R Dets 01, 2017 7:59

Tagurpidi käik peab olema jah sees, nii oli ka mu 98a 9-5l ja 2000a 9-3l, enamustel manuaalidel vast nii, samas saab 9000l pole, aga sellel võti ka tavapärases kohas rooli samba küljes.
Nr 4 tasub küll uurimist, vigane syytelukupõhi ehk?
Sidurit IMO pole mõtet enne vahetada, kui libisema hakkab.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 809
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#3

R Dets 01, 2017 8:48

Kuna klassiku siduri vahetus on niivõrd lebo, ja alt võttev sidur on ebamugav, siis mina siiski soovitan lasta silindrid ja korvi/ketta vahetada.
konks222
Postitusi: 485
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 1998 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 2003 184KW

#4

R Dets 01, 2017 8:56

Ei oska küll SAABi kohta täpsemalt öelda kuna omal kogemust pole, aga enamustel autodel libiseb sidur siis kui pedaal võtab liiga kõrgelt. Ketas kulunud ja korvi lamellid toetuvad vastu survelaagrit. Kui eksin parandage
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 432
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#5

R Dets 01, 2017 9:12

nr. 4 on ka minu karbussiga klassikul tavapärane rutiin. Hõõgsüüde vms. Pole jagu saanud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

R Dets 01, 2017 10:55

Kui sidur ei libise, võiks proovida õhutamist. Õpetuse leiad netist kindlasti
et r- käik jääb sisse, räägib süütevõtme pesa, et tahaks natukene määrida. mitte wd40, aga muu õliga.
et mootor peale seismajärtmist käima jääb räägib sellest et kas süüde, või küünlad või kütus on vale.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
entson
Postitusi: 324
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#7

R Dets 01, 2017 16:48

Kas tahab käima minna või tahab käima jääda?Kas hõõgsüüde ei olegi mitte seotud küünaldega (tahab saada kas külmemaid või kuumemaid vot ei mäleta),kui süüdet saab näppida,siis võiks proovida tiba varasemaks ehk aitab sellestki. edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
kristjanksl
Postitusi: 52
Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD

#8

R Dets 01, 2017 20:50

Ka minul käib karpaga vahel mootor edasi vahest kui olen süüte välja keeranud. Tuleb harjuda.
See peaks olema sellega seotud:
viewtopic.php?f=20&t=20743
Marx86
Postitusi: 4
Liitunud: R Dets 01, 2017 1:08
Asukoht: Räpina
Auto:

#9

P Dets 03, 2017 1:08

Suured tänud info eest!
Marx86
Postitusi: 4
Liitunud: R Dets 01, 2017 1:08
Asukoht: Räpina
Auto:

#10

K Juun 06, 2018 11:54

Õhutamine aitas! Tänud!
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 653
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto:

#11

K Juun 06, 2018 20:19

Üldisel tasuks kogu siduri/pidurivedelik välja vahetada, kuna seda pole niikuinii keegi kunagi teinud ja selle õli omadused on ammu olematuks muutunud.
Vasta