Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 9-5LPT (ex Vunts123)
Palju parem mõte jah oleks olnud teha süsteem, kus udutuled hakkavad üksi süütega juba põlema, tingimuseks et udutulede lüliti on sees. Siis sa saad vajadusel oma "päevasõidutuled" välja lülitada ja udu korral ka sisse lülitada kui muidu väljas on.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 913
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
udutulega peab LS järgi põlema ka gabariit kui seda päevatulena kasutada
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 913
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Talupojaloogikaga ütleks, et pargid on vajalikud kuna udutuled asuvad niivõrd maad ligi, et väiksemalgi tõusul/langusel jäävad nad maakera kumeruse taha ja ei paista välja, siis on vähemalt parktuld natukenegi näha.
Osadel uutel autodel on muidugi all stanges juba udutuli JA päevatuli kõrvuti erinevate pirnidega, mis tundub, et on ka JOKK.
Teine asi uutel autodel, mis mulle ei meeldi, on see et päevatulega ei pea põlema ääretuled, mis teeb tagantpoolt auto palju nähtamatuks ja pidevalt peab münti viskama, kas see auto nüüd pargib ilma juhita või on keegi siiski sees ja võib ootamatult sõitu alustada.
Osadel uutel autodel on muidugi all stanges juba udutuli JA päevatuli kõrvuti erinevate pirnidega, mis tundub, et on ka JOKK.
Teine asi uutel autodel, mis mulle ei meeldi, on see et päevatulega ei pea põlema ääretuled, mis teeb tagantpoolt auto palju nähtamatuks ja pidevalt peab münti viskama, kas see auto nüüd pargib ilma juhita või on keegi siiski sees ja võib ootamatult sõitu alustada.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Võibolla väljendasin ennast valesti aga sai selle video järgi tehtud https://www.youtube.com/watch?v=-zw8RKuFg3U
Täna kakkusin pidurisadula maha. Kummid kõik terved, kolvi surusin pöidlaga tagasi, liugurid olid natuke roostes aga need said liivapaberiga puhtaks ja keraamilise määrdega tagasi. Lisaks vahetasin välja õhutusnipli ja selle kaitsekummi. Õhutasin ilusti ära aga ikka jääb kahisema. Teen kunagi proovisõidu ära ja kui ikka kuumaks läheb siis vahetan mõlemad tagumised suppordid uute vastu. NB! Praeguse ilmaga väljas remontida on jumala normaalne!
Tekkis mõte kõik neli supordit maha kakkuda ja restaureerida ja ka üle värvida kas kuldseks või punaseks! Millega supordid puhtaks teha? Elektrolüüs või liivaprits või soodaprits? Andke nõu kes sellise asja läbi teinud!
Kunagi sai eelmise masina puhul protsess läbi tehtud. Kasutatud sai siis liivapritsi teenust, mis eeldas, et kõik tundlikud avaused on kenasti maskeeritud. Täitsa kenaks haljaks said. Seejärel läks Hammerite punane värv peale paar kihti ja tulemus oli ideaalne. Protsess võtab muidugi oma aja ja peab arvestama, et sel ajal masinat väga kasutada ei saa. Kusjuures Hammerite värvi osas ainult positiivsed sõnad. Pintseldasin ehk ei kasutanud sprayd.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Ju siis kusagil tagasivoolus mõnu koht umbes. Olen kohanud umbes pidurivoolikut. Aga, et mõlemad korraga? Lähevad ju mõlemasse silindrisse erinevad torud. Jalaga peale pressides läheb õli silindritesse aga vaba vooluga tagasi ei tule. Või siis käsipidur teeb mingit moodi mingit pulli???