Ksenoon tuled + sada muud häda.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Pole selliste tuledega varem kokku puutunud. Lülitad tuled sisse hakkavad mõlemad põlema . Põlevad mõned minutid, siis hakkab üks vilkuma ja natukese aja pärast kustub üldse ära. Armatuuris lööb põlema tulede kõrguse reguleerimise märgutule. Mis seal nüüd saba maha pani?
Viimati muutis konks222, R Apr 27, 2018 16:10, muudetud 1 kord kokku.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14333
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Xenon tuled peaks süüte sisse keeramisel üles-alla sõitma ja siis õige koha peale seisma jääma.
https://www.youtube.com/watch?v=m3UnbXpkDJw
https://www.youtube.com/watch?v=m3UnbXpkDJw
No siis ilmselt kõrguse regulaator tuksis/vigane. Kontrolli ka kaabel üle, need võivad ka katki minna. Andur ise peaks olema tagasilla küljes. Täpsustad ka ehk mis autoga tegu, on üldse originaalis xenonid ette nähtud?
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Auto on 9-5 AERO 184kw 2003 aasta. Sai teisele alles eile elu sisse aetud. Ostsin mootoririkkega isendi ja vahetasin tal mootori.Tuled on ees õiged. Andur on nii esisilla kui ka tagasilla küljes ilmselt. Kumb neist nüüd tuksis on ei tea. Algul käima pannes põlevad mõlemad tuled .ja armatuuril on märgutuli kustunud. Kui kustub esituli süttib ka armatuuris tulede kõrguse tuluke. Avastasin ka, et kaugtuled ei tööta. Kas ka sellel võib olla mingi seos? Kas diagnostika näitab neid vigasid?
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kõrguse regulaatorid kontrollisin ära nii esi kui ka tagasilla külles. Mõlemad töötavad. Palun nüüd abi mis marki, sorti pirnid sinna sisse kõlbavad. Praegune on sees D1S 35W 09J DOT. Ei tea ju kas see on seal sees õige asi.
Ise ostsin philipsi extreme visionid, leti hind 109+ km,kui on huvi siis saaksin parema hinnaga neid myya. Parimad pirnid, mida üldse pakutakse ja kasutan oma 2003 Hirschil ka neid.
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Ei kuulu küll selle teema alla, aga loodan, et ei pahandata. Kus asub relee mis juhib kojameeste intelvalli liikumisti? Intervalli sisse lülitades käivad kojamehed ainult korra ja kõik. Kangi sai vahetatud. midagi ei muutunud. Mis veakood on P0327? Kustkohast oleks mõistlik osta signalisatsioonipasuna akusid?
Vigane pirn panebki kustudes selle kõrguse tule armatuuris põlema,ehk siis vaja uued prinid panna . Kaugtuledel ilmselt relee külmjooted ,oranz relee kapotiall kaitsmekarbis, kui nüüd ei eksi selle värvi osas ,selline 99 protsenti põhjus ,miks nad põleda ei taha . p0327 detonatsioonianduri viga mis 9-5l süütekassetis ,ehk siis süütekasset vaja vahetada.
Kojamehed ilmselt sul klaasisensoriga .seal väsib geel ära anduri juures ja andur vajub klaasist eemale ja ei mõista nis väljas toimub ja kojamehed aint korra liiguvadki . Annab edukalt uuendada seda geeli ,uuri kuskilt klaasiteenindusest .usun et saavad aidata .
Kojamehed ilmselt sul klaasisensoriga .seal väsib geel ära anduri juures ja andur vajub klaasist eemale ja ei mõista nis väljas toimub ja kojamehed aint korra liiguvadki . Annab edukalt uuendada seda geeli ,uuri kuskilt klaasiteenindusest .usun et saavad aidata .
Pasuna teemat küsi igast Saabi töökojast, kunagi krooni ajal maksis tonni ringis. Odavm on lasta välja progeda, ei pinise igal suvalisel hetkel.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kaugtulede asi lahendatud. Doonori pealt teine relee ja korras. Esitule pirnid tulevad esmaspäeval . Sellepeale ei tulnudki ise et selle võib vihmasensor olla. Di kasetti tuleb proovida teise SAABi pealt vahetada. eks ole näha mis teeb. See signapasun on vist tõesti targem lasta välja progeda. Aga tänan.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kuidas valida sellele autole SIDi? Missugune sobib? Olen proovinud 2004 aasta 2,2D manuaali oma ja 2000aasta 2,0 B automaadi oma. Kumbki ei sobi. Löön põlema käigukasti veatule armatuuris. Kas sobib ainult automaadi oma millel on roolilt käiguvahetus. Kuidas seda ära tunda, et see on just selle auto oma?
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Tänan jälle targem. Uus küsimus. Oleks tarvis vahetada veovõlli välimine ots. Missugune sobib? Kas bensukatel 2001+ ja diislitel on ühesugused või erinevad?
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Äkki on keegi selline täitsamees ja vaatab selle veovõlli asja järgi. Teeksin seda ise aga mõistust pole kahjuks niipalju selle arvuti kohapealt antud ja inglise keelega on ka tuuga.. Pakkumisi on tehtud, et mitte valet asja osta.
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Kindel? mul on pagassis 4 sidi ja kõik töötavad minu auto peal. Ainuke mis ei ole tööle hakanud on 2002 diisli oma (hakkas, aga näitas veidraid andmeid)
Kõik SID-id olen lihtsalt ühelt autolt teisele visanud.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
Minu teada ka SID-e laulatama ei pea
Kogenud Aeronaut.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 913
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
SIDid on 98-04 ristkasutatavad KUI tegemist ei ole 5 käigulise automaadiga. Techiga saab kõiki muid asju muuta diisel/bens, manuaal/(4k)aut.
5k automaat kasutab roolilt käiguvahetuse tegemiseks mingeid lisasignaale läbi SIDi ja kuna "tavaline" SID ei oska neid õigesti käsitleda (ja siis ei tööta ka rooli raadionupud õigesti) tulebki kastituli armatuurile.
5k automaat kasutab roolilt käiguvahetuse tegemiseks mingeid lisasignaale läbi SIDi ja kuna "tavaline" SID ei oska neid õigesti käsitleda (ja siis ei tööta ka rooli raadionupud õigesti) tulebki kastituli armatuurile.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 496
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Ei ole nii suvaliselt ristkasutatavad.
1998-2001 suva
2002 erinevus klaasipesu tasemes ( töötab vastupidi)
2003 roolinuppude erinevus (käiguvahetus)
2004-2005 erinev pistik ja pikslid
lisaks saab techiga peenemaid seadeid muuta
1998-2001 suva
2002 erinevus klaasipesu tasemes ( töötab vastupidi)
2003 roolinuppude erinevus (käiguvahetus)
2004-2005 erinev pistik ja pikslid
lisaks saab techiga peenemaid seadeid muuta