Lugu sai alguse sellest et mõtlesin et panen rõhukella külge. Tühikäigul näitab kell -0,5 ja gaasitades kuni piirajani 0,2-0,3 bar rõhku. Asja uurima hakates selgus, et turbo solenoid on vahetatud uuema tüübi kahe klemmilise vastu. Võtsin tal prooviks pistiku tagant ära ja proovides sõita on ikka hoopis teine tera. Rõhk läheb kella järgi kuni 1,5 bar ja siis lööb ilmselt kütuse tagant ära. Asja edasi uurides võtsin solenoidi küllest ära ja lasin suruõhuga läbi. Kõige servmisest august lastes viskas solenoidi kaane maha ja sisu välja. Magneti sisu ja kolb oli nagu kerge tõrva taolise asjaga koos. Igaks juhuks puhastasin ära ja panin ka törts libestit vahele ning kokku tagasi. Mingit muutust pole, rõhk ikka 0,2-3. Veakoode lugedes tuli ainult 0000, ehk koode pole.
Mõeldes selle solenoidi enda peale siis ilmselgelt selles viga olla ei saa. Seal ei ole midagi katki minna peale mähise.
Mida võiks veel uurida ja näppida?
