
ESK suvekokkutulek 2024 10.08 Kullamaal Karukoopa jahilossis
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 956
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Täname kõiki osalejaid ja ka neid, kes vähemalt tahtsid osaleda.
Päeva alustasime Mootorispordi muuseumis giidiekskursiooni, mida viis läbi Arno Sillat isiklikult. Suurepärane oli kuulda vahetuid lugusid elust enesest ajaloofaktide vahele. Kuigi algul tundus, et pisut ebaõiglaselt sai mõningaid eksponaate "vahele jäetud", siis poole maa peal selgus, et masinaid on niivõrd palju, et isegi terve päevaga ei jõuaks neile kõigile piisavalt tähelepanu pöörata. Tõeliselt ainulaadne kollektsioon rariteetidest ja ainueksemplaridest (sekka ka mõned "tehaseõudused"), mille absoluutne miinimum ei ole 2h külastusega veel saavutatav. Vabandused motomeestele, kelle ajast me veel pisut näpistasime
Kiire lõunasnäkk Olerexist ja kolonnsõit võis alata Metskassi Garaazi suunas. Tõeliselt hubane vastuvõtt, kus meie auks lausa paraadkoridor üles reastatud. Tekitas veel uhkema/tähtsama tunde kui punase vaibaga vastuvõtt. Lust oli lausa kuulata, kuidas tegijal silm särab kui oma tegevustest rääkida saab. Loodetavasti kuuljate huvi on sama vastunähtav. Sellist harukordset võimalust just igaühel ei teki ja kardetavast mitte ka kõigil meist uuesti, kui saab nii lähedalt ja sügavuti, nii värskelt värvitud kui ka veel keevituse faasis olevatesse kereõõnsustesse piiluda. Tagaveoline Niva, Toyota Crowni kastikas ja Mzma 401 olid kõigest mõned silmarõõmud.
Hilisemat mõtlemisainet võis saada ka filosoofilistel teemadel, millal saab ebamõistlikust elluäratamisest mõistlik taastamine ja ka vastupidi. Loodetavasti kandus taastamispisik sealt piisavalt (mõlemas suunas) üle, et ka mõni SAAB sellist võimalust oma elukaares uuesti näeks. Igatahes suured tänud Sternile selle hariva ringkäigu eest ja järjekordsed vabandused prognoositud aja duubeldamise eest...
Nüüd pole muud kui teha maailmale selgeks, et onlyfansi tuleb ka SAABide sektsioon teha ja sealsete piltidega hakata finantseerima oma taasteplaane. Grupipildiga jäime pisut hiljapeale ja ei saanud kõiki osalejaid pildile, nii et ühte säravat punast 9-3'e on vaja fotole ise juurde mõelda.
Seejärel vähendatud koosseisus sõit mööda maalilist ja mõnusalt siki-sakilist Taebla-Kullamaa maanteed külapoodi tarbimiskultuuri edendama ja õhtusesse peopaika edasi, kust õhkas tõelist nomenklatuuri vaimu. Äärmiselt maaliline vaade ning mastaapne sisekujundus. Kuigi rivistus-kõne-lipuheiskamine jäid seekord sooritamata, siis see ei takistanud kvaliteetselt õhtut veetmast, kus saunast sai sukelduda maad puutumata otse Liivi jõkke ja kui sellest kõigest väheks jäi, siis tuli korralikult juurde higistada mõtlemaks välja viktoriini küsimustele vastuseid. Langevate tähtede saatel sai vastavalt väljakujunenud käitumisele jälle kirvega avatud Surrströmmingu purk. Sest noh... konserviavaja oli tüüpiliselt järjekordselt kadunud... Hommikusööki oli niivõrd rikkalikult, et seda ei jõutud mitte ära süüa ja tuligi hakata end minekule sättima lootuses, et ehk õnnestuks veel mõni üritus just sinna uuesti sokutada.
Loodetavasti jäid osalejad sama rahule kui korraldaja, kes ütleks, et tegemist oli üle aastate ühe parima välja kukkunud üritusega.
Ja lõpetuseks ka pildialbumi link, kuhu saab ka enda fotod juurde lisada - https://photos.app.goo.gl/kdpDsLzL8MVhaVgB9
Päeva alustasime Mootorispordi muuseumis giidiekskursiooni, mida viis läbi Arno Sillat isiklikult. Suurepärane oli kuulda vahetuid lugusid elust enesest ajaloofaktide vahele. Kuigi algul tundus, et pisut ebaõiglaselt sai mõningaid eksponaate "vahele jäetud", siis poole maa peal selgus, et masinaid on niivõrd palju, et isegi terve päevaga ei jõuaks neile kõigile piisavalt tähelepanu pöörata. Tõeliselt ainulaadne kollektsioon rariteetidest ja ainueksemplaridest (sekka ka mõned "tehaseõudused"), mille absoluutne miinimum ei ole 2h külastusega veel saavutatav. Vabandused motomeestele, kelle ajast me veel pisut näpistasime

Hilisemat mõtlemisainet võis saada ka filosoofilistel teemadel, millal saab ebamõistlikust elluäratamisest mõistlik taastamine ja ka vastupidi. Loodetavasti kandus taastamispisik sealt piisavalt (mõlemas suunas) üle, et ka mõni SAAB sellist võimalust oma elukaares uuesti näeks. Igatahes suured tänud Sternile selle hariva ringkäigu eest ja järjekordsed vabandused prognoositud aja duubeldamise eest...
Nüüd pole muud kui teha maailmale selgeks, et onlyfansi tuleb ka SAABide sektsioon teha ja sealsete piltidega hakata finantseerima oma taasteplaane. Grupipildiga jäime pisut hiljapeale ja ei saanud kõiki osalejaid pildile, nii et ühte säravat punast 9-3'e on vaja fotole ise juurde mõelda.
Seejärel vähendatud koosseisus sõit mööda maalilist ja mõnusalt siki-sakilist Taebla-Kullamaa maanteed külapoodi tarbimiskultuuri edendama ja õhtusesse peopaika edasi, kust õhkas tõelist nomenklatuuri vaimu. Äärmiselt maaliline vaade ning mastaapne sisekujundus. Kuigi rivistus-kõne-lipuheiskamine jäid seekord sooritamata, siis see ei takistanud kvaliteetselt õhtut veetmast, kus saunast sai sukelduda maad puutumata otse Liivi jõkke ja kui sellest kõigest väheks jäi, siis tuli korralikult juurde higistada mõtlemaks välja viktoriini küsimustele vastuseid. Langevate tähtede saatel sai vastavalt väljakujunenud käitumisele jälle kirvega avatud Surrströmmingu purk. Sest noh... konserviavaja oli tüüpiliselt järjekordselt kadunud... Hommikusööki oli niivõrd rikkalikult, et seda ei jõutud mitte ära süüa ja tuligi hakata end minekule sättima lootuses, et ehk õnnestuks veel mõni üritus just sinna uuesti sokutada.
Loodetavasti jäid osalejad sama rahule kui korraldaja, kes ütleks, et tegemist oli üle aastate ühe parima välja kukkunud üritusega.
Ja lõpetuseks ka pildialbumi link, kuhu saab ka enda fotod juurde lisada - https://photos.app.goo.gl/kdpDsLzL8MVhaVgB9
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
MoMu oli päris huvitav tänu giiditeenusele. Oleks võinud vabalt tund+ veel seal ringi vaadata. Metskassi juures ka väga huvitav, vaevalt et oleks sinna muidu kunagi sattunud. See ikka hoopis teine asi kui fanatt millegagi tegeleb VS lihtsalt palgatöötaja. Väga vahva päev!

Arnoga muuseumi külastus on alati väärt kogemus, lisaks veel juurde, et tal jutt ei kordu ja julgelt võib nädala pärast uuesti minna tuurile ja taas kuulda uut ja huvitavat 

- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 956
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kes kokkutulekul Mootorispordi Muuseumis meiega käia ei jõudnud, siis nüüd on päriselt viimane aeg veel käia.
MoMu kirjutas: Head Taasiseseisvumispäeva armsad sõbrad! See on pidupäev!
Me oleme sügavalt liigutatud ja tänulikud, et tänane pidupäev täitis MOMU nii suure hulga inimestega! See on meile rohkem kui ootamatu - aga väga meeldiv ning südantsoojendav!
Täname kõiki, kellele meie tegevus on korda läinud ning seda tulnud ka külastusega kinnitama! Head sõnad ja soojad käepigistused jäävad meelde!
MOMU Mootorispordi Muuseumi on üksikkülastajatele avatud veel kuu lõpuni iga päev kl 10-16 ning kõiki grupibroneeringuid ja ekskursioone võtame vastu veel oktoobri lõpuni!
Suur tänu,
MOMU tiim
https://www.facebook.com/10006369780432 ... QoDcF8Col/
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Ei tea kas Puutini laamendamine Ukrainas ja sellega seonduv majanduslangus vöi SAABitehase pankrott on nii laastavalt möjunud , et see aasta ESK suvekokkutulekut ei toimunud ( vöi olen ma nii pimesikk , et seda üritust ei märganud). 

Sa käisid, aga ei mäleta. Nii hea pidu oli. Teised ka mäleta.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 956
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ridade vahelt võib vihjeid otsida sealt postitusest - viewtopic.php?p=268506#p268506
Veel siiski jõuaks ja/või siis sihtobjekt hoopis sügisralliga asendada
Veel siiski jõuaks ja/või siis sihtobjekt hoopis sügisralliga asendada
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Minu "väljalaskeaastaga" seonduvalt nähtavasti on mul väga hea mälu kuid sama lühiajaline kui Kuldkalal - ca 7 sekundit.
Sai ehk jah SAABiga trikitatud,muuseumides käidud,grillitudchillitud , saun vihaseks aetud , Surströmmingut maitstud kesköösel.
Telefon oli vist koju ununenud , pilte ei ole , ei mäleta ka midagi. Sai vist liiga palju köömneviina hapusilgule peale joodud.

Just. Ise ei küll väga kaugel Sünnimaast kuid olen Valge Neeger pöhjanaabrite juures ja Eestimaal ei suuda midagi organiseerida teadmata töönädalate/tööpäevade töttu.SoS kirjutas: ↑R Aug 22, 2025 12:38 Ridade vahelt võib vihjeid otsida sealt postitusest - viewtopic.php?p=268506#p268506
Veel siiski jõuaks ja/või siis sihtobjekt hoopis sügisralliga asendada

Kuid Tartus pidi vist mingi üritus toimuma. Ehk SAAB ESK suvekokkutuleku sellega ühendada. Grillchill ja Surströmmingu / Aqvaviti maitsmine. Viktoriin kaa köigile osavötjatele ( kui möte veel liikumisvöimeline ) .
