Tere
Oma kuu aega olnud 97a Swiss Editioni omanik, kaubaga rahul ja kõik ilus-kena momendil.
Sellegipoolest, kui vaadata seda alamfoorumit, jääb silma väga palju käigukastiriketega seotud teemasid. Endal ka kahtlane tunne, et esimene jama võib tulla seoses käigukastiga.
Nimelt teise käigu viskab vahel välja. Seda küll ainult juhul, kui sidur on all. Mitte küll üli-tihti, aga selle kuu aja jooksul siiski mitukümmend korda kokku. Lisaks veel paar korda, mil peale käivitamist ei tule tagurpidikäik välja. Pidi veidi jõudu kasutama.
Ei ootagi siit, et keegi arvaks 100% kindlusega ära, milles viga, küll aga oleks tore kui teada saaks, milles kõige tõenäolisemalt probleem seisneda võib. Kui palju oleks kasu suvalises teeninduses käimisest? Tegu ikkagi Kuressaare linnaga, mitte Tallinnaga.
Ja üks küsimus veel.
Kui süüde välja võtta, jääb umbes 10 minutiks mingi kõrisev heli kõlama, mis tuleb konditsioneeri alt. Ümmargune asi istmesoojendusnupu kohtade kõrval on vist kliimaseade sisetemperatuuri andur? Igatahes nii palju kui näpp ulatus istmesoojenduse juhtmete vahelt selle anduri vms juurde, tundus et tegu mingi vendiga, mis undama jääb.. Et kui keegi oskab öelda, siis kas on normaalne, et see tööle jääb peale süüte väljavõtmist? Algul sellist häält nagu ei märganud...
Tänud ette, kes viitsivad läbi lugeda ja oma tarkust jagada..
900s '97 küsimused/probleemid (?)
Algselt postitas: erik
Ja üks küsimus veel.
Kui süüde välja võtta, jääb umbes 10 minutiks mingi kõrisev heli kõlama, mis tuleb konditsioneeri alt. Ümmargune asi istmesoojendusnupu kohtade kõrval on vist kliimaseade sisetemperatuuri andur? Igatahes nii palju kui näpp ulatus istmesoojenduse juhtmete vahelt selle anduri vms juurde, tundus et tegu mingi vendiga, mis undama jääb.. Et kui keegi oskab öelda, siis kas on normaalne, et see tööle jääb peale süüte väljavõtmist? Algul sellist häält nagu ei märganud...
Tänud ette, kes viitsivad läbi lugeda ja oma tarkust jagada..
See on tõesti sisetemperatuuri andur. Seal sees on väike ventilaator mis ringi käib ning õhku sisse imeb. See, et ta tööle jääb mõneks minutiks peale sööte välja keeramist on täiesti normaalne. Alguses sa seda ilmselt ei kuulnud, sest ta ei teinud häält. Puhastatult ning õlitatult käib ta ringi vägagi vaikselt.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: roomlane
Võid lasta vaadata, kas mootoripadjad kõik terved
mis täpsemalt sellele vihjab, et äkki pole terved?
hetkel just proovisin, et saan ilma suurema vaevata (st. üpriski kerge surumisega) teise käigu välja sõidu pealt pööretel 2000. see kas ei näita, et midagi on ikka jamasti?
* tean, et selline käigu välja võtmine ilma lahutamata pole mitte hea, ega ma teist korda ei proovigi
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: erikAlgselt postitas: roomlane
Võid lasta vaadata, kas mootoripadjad kõik terved
mis täpsemalt sellele vihjab, et äkki pole terved?
hetkel just proovisin, et saan ilma suurema vaevata (st. üpriski kerge surumisega) teise käigu välja sõidu pealt pööretel 2000. see kas ei näita, et midagi on ikka jamasti?
* tean, et selline käigu välja võtmine ilma lahutamata pole mitte hea, ega ma teist korda ei proovigi
vaheta käigukastis õli(mineraalne mootori õli ~200-) ära ja nääd mis seal sees oli, kui metalli näed siis viga on kastis.
__In Boost We Trust__
1996-2002 oli käimakastis kasutusel Saab Synthetic Manual Transmission fluid, alates 2002 SAAB MTF 0063. Segamini ei tohi neid panna.
Täpsemalt siin TheSaabSite
Veel infot ElkParts
Soovitav on kasutada originaalvedelikke.
Täpsemalt siin TheSaabSite
Veel infot ElkParts
Soovitav on kasutada originaalvedelikke.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 948
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
OT: Miks selline tegevus nii paha on? Mul tulevad kolmas ja neljas käik ka ilma lahutamata kergelt välja kui gaasipedaali samalajal ei puutuAlgselt postitas: erik
hetkel just proovisin, et saan ilma suurema vaevata (st. üpriski kerge surumisega) teise käigu välja sõidu pealt pööretel 2000. see kas ei näita, et midagi on ikka jamasti?
* tean, et selline käigu välja võtmine ilma lahutamata pole mitte hea, ega ma teist korda ei proovigi
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
ma kuskilt nagu kuulnud.. aga kuna ma olen ikka ülimalt tehnikavõõras, ei ole mu jutt selle kohapealt kindlasti kuld
ja kas tasuks siis audi meeste käest nõuda, et nad originaal saabi-sünteetilist telliks? kuressaarest kohapealt vaevalt võtta on seda
ja kas tasuks siis audi meeste käest nõuda, et nad originaal saabi-sünteetilist telliks? kuressaarest kohapealt vaevalt võtta on seda
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 948
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
OT: Tähendab jõudu rakendan samapalju kui lahutatud siduriga käiku välja võttes, siis ei tohiks ju "lõhkumisega" tegemist olla??Algselt postitas: olaviv
Kui käigu jõuga välja kangutada, siis võib halvasti mõjuda.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa