Saab 9-3 2.2 tdi 85 kW

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 948
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#1

Sõber tahab endale mugavat ökoautot ja silma jäi üks selline.
Kas keegi foorumlastest tunnistab enda omaks või on keegi pärnust, kes tuleks aitaks üle vaadata, mis seisukorras on. Ausale aitajale vaevatasu ka :beer:

Või kui keegi tahab mitteavalikult enda diislit pakkuda siis võib U2U peale teada anda
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#2

Sellel masinal on mingil põhjusel tulede kojamehed puudu. Selle põhjuseks võib olla esiosa avarii näiteks? Tasuks enne ostu uurida.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#3

Kunagi kui endale diisel Saabi otsisin siis käisin Pärnus seda vaatamas. Pildid on samad ja 10kuud tagasi oli isendi müüjaks üks naine kes oli ise Saksast toonud. Mootor vibras suht kõvasti ja tihendite vahelt leemetas õli, mind häirisid ka sügavad kriimud katusel. Samuti oli juhiistme nahk seljatoel marraskil. Soovitan ikka mitut diisel Saabi proovida, sest müra tase ja üldine olemine on väga erinev, mina proovisin nelja ja viimase võtsin ära. Kõige vaiksem ja ilusam:)

Edit: Nädalavahetusel liigun Haapsallu ja kui huvi on siis laupäeval enne lõunat võiks isegi ühineda vaatluskomisjoniga.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#4

Auto.ee-s müüakse diislitest nii Tid, TDi kui ka TD variante, mis neil vahet on? Ikka turbodiislid kõik?
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#5

Heal lapsel ikka mitu nime. Ametlik nimetus peaks mudelil olema 2.2 TiD ning ainult , aga oma olemuselt on tegemist ikka tavalise (boschi rootorpumbaga) ja pisikese turboga mudeliga. OG puhul on vahe ainult pre 08/2000 ja 08/2000 - > , kus suuresti samast mootorist võluti 85 kW asemel välja 92kW.
Ja osted lase VIN kusagilt kalkulaatorist läbi - näiteks mul on 99 aasta teh passi ja tootmiskuupäeva (10/99) ga 85kW auto, mis vin koodi järele on hoopis 2000 ja 92 kW ..
end889
Postitusi: 1
Liitunud: L Juun 23, 2007 16:31
Asukoht:
Auto:

#6

otsingi just sellist masinat...aga kui keegi oskaks mulle ehk öelda mis oleks sellise isendi tüüpvead ja mis tükib kiiremini lagunema kui teised osad....ise pole omanikelt nagu väga nurinat kuulnud...peaks olema küllaltgi öko masin ja pealegi vastupidav...:thumb:
Pets24
Postitusi: 1
Liitunud: T Juul 17, 2007 20:47
Asukoht:
Auto:

#7

Ma ka vaatan saab 93 2,2 TiD-d mingi 2000.a. Sooviks ka teada kuidas need saabid ikkagi on. Lugesin teisi teemasid sealt ei osanud midagi head välja lugeda miks just saabi osta.
Tahaks teada kui suurt läbisoitu masinad kannatavad. Kas 270 000 km on liiga palju?
Veel tahaks teada kui tihti tuleb kylastada remonditöökodasid. Ja yldse kui töökindlad selle aasta saabid on. Ehk miskit ka tyypvigadest.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#8

Enda aastase kogemuse põhjal võin ütelda, et see mootor on küll suht. töökindel ja mingeid kalleid tüüpvigasid ei tea. (Võib-olla EGR klapp). Ka veeremik ja muud osad on hästi vastu pidanud, st. pole veel midagi peale piduriklotside vahetama pidanud. Mootor veab edasi normaalselt, aga tühikäigul on värinat slongis tunda, kuid sõites on vaikne.
Vasta