Esi bumperi parandus (9-3, 2001a.). Tehtud, Lukku!
Ei tea kas teema sai õigesse kohta tehtud, kuid probleem selles, et esi bumperis juhtus paaris kohast katki minema ning oleks vaja kuidagi haavad kuidagi kinni lappida. Sooviks teada milliste vahenditega/matrjalidega (nt. pahtel, klaasriie) oleks soovitav detailid omavahel ühendada ,et need ka püsiks? Ise ei ole selles teemas eriti kodus.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 950
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Tänan, sain eelmisest teemast väikese ülevaate hindadest ja kohtadest, kuid mõtlesin siiski milliseid materjale ja vahendeid kasutada. Kui ise teha, kust saab, mida saab ja mis maksab?
Teab keegi palju uue esi bumperi ligikaudne hind võib-olla, või on kellelgi vedelema jäänud?
Teab keegi palju uue esi bumperi ligikaudne hind võib-olla, või on kellelgi vedelema jäänud?
Kunagi sai oma eelmisel autol stanget parandatud, polüesterpahtliga ja toimis kyll. Kui värv ei tahtnud eriti selle kyljes pysida.Võib-olla oli vale värvi valik.
Kuid jah, polüesterpahtel peaks aitama kyll, kui pole meeletu auk/mõra.
Siit leida vajaliku stuffi.
http://www.avsk.ee/tooted.php?cat=3
Kuid jah, polüesterpahtel peaks aitama kyll, kui pole meeletu auk/mõra.
Siit leida vajaliku stuffi.
http://www.avsk.ee/tooted.php?cat=3
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
suur EEEIII kõiksugustele polyestervaikudele ja -pahtlitele stangede ja muude plastmassist asjade parandamisel.
teadsin seda ka ennem, aga ...
senikaua kuni oma autot maalritöökojas mäkerdasin, käis sealt läbi neid tuunitd ninadega elukaid päris palju,. ja kõik olid ikka klaasriide ja polyestervaigu abil tuuningut teinud. ja kõik see kraam oli plastiku kyljest lahti.
iga asja jaoks ikka õiged materjalid!!
muideks, kõiksugu HÄID liime, ka plastikule ja kummile jne. saab
yhest pealinna firmast, mis asub kuskil kalevi kommivabriku juures hoovis. firma NOVATIO ja tel 56352101
teadsin seda ka ennem, aga ...
senikaua kuni oma autot maalritöökojas mäkerdasin, käis sealt läbi neid tuunitd ninadega elukaid päris palju,. ja kõik olid ikka klaasriide ja polyestervaigu abil tuuningut teinud. ja kõik see kraam oli plastiku kyljest lahti.
iga asja jaoks ikka õiged materjalid!!
muideks, kõiksugu HÄID liime, ka plastikule ja kummile jne. saab
yhest pealinna firmast, mis asub kuskil kalevi kommivabriku juures hoovis. firma NOVATIO ja tel 56352101
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Lisaks siis ka mõned pildid probleemist.
Kas antud juhtumi puhul oleks kasulik lasta parandustöid teha asjatundjate juures või proovida ise probleemi lahendada?
(Pildi üleval servas olev toru on roolivõimu pumba survetoru)
Lisatud failid
Kas antud juhtumi puhul oleks kasulik lasta parandustöid teha asjatundjate juures või proovida ise probleemi lahendada?
(Pildi üleval servas olev toru on roolivõimu pumba survetoru)
Lisatud failid
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Ehk jagaksid ka teistega lõpplahendust? Oleks sellest teemast kunagi kellelegi ehk ka kasu 

Otsustasin siiski asja anda teha inimestele, kes asja tunnevad, http://www.varvigrupp.ee/.
Tulemus on korralik, eks näis kas ka püsib.
Hinnaks 2,5K.
Tulemus on korralik, eks näis kas ka püsib.
Hinnaks 2,5K.