Teadmiseks siis niipalju, et homme 08.03 on Peipsi järvel Kallastel PeipsiCup ürituse raames avatud jäärada ja võistlused. Kell 10.00 algavad sõidud ATV- ga ja peale lõunat miski aeg algab siis vabakava nii 2wd kui ka 4wd-ga sõidukitele.
Nii, et kui kellelgi on huvi oma oskusi proovile panna, siis miks mitte tulla ja teha perega üks meeldiv väljasõit peipsi äärde,
Kui kellelgi on tõsisem huvi ja tahab rohkem infot saada, siis andku teada.
Täpsemalt saab ka siint lugeda:
http://www.rally.ee/?a=a018&b=3808
Edit: Kindlustuse olemasolu ei ole väga oluline, hea on kui see on aga sellepärast ei jäeta kedagi raja serva.
Peipsi Cup jäärajasõidus
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 965
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Käisin vaatasin üle. Kahjuks jäin pisut hiljaks ja tutvuda rajaga ei jõudnud ning esimene läbisõit oli kohe ajavõtuga, aga nagu välja tuli oli tase "lahja" - ma ei jäänudki viimaseks
vähemalt esimeses kahes sõidus, kuigi ma lõplikku lõpuprotokolli ei tea kuna pidin varem ära tulema


...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 965
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ilm oli supper ilus, aga rada oli mu jaoks rämedalt tehniline, keeruline ja kurviline. Nii et oma alajuhitava, esiveolise ja raske masinaga oli tükk tegemist, et pärast järjekordset kurvi lumevallist välja ukerdada end 
Laugeid kiireid kurve oli ainult 1,5
OT: Seoses selle vallis ukerdamisega kuluksid nüüd ära mõlemad parempoolsed võred, mis esispoilas udutule kohal on.
Laugeid kiireid kurve oli ainult 1,5
OT: Seoses selle vallis ukerdamisega kuluksid nüüd ära mõlemad parempoolsed võred, mis esispoilas udutule kohal on.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Veetsin ka ise perega tunnikese raja ääres Peipsil. Paremat ilma ja olusid vist ei saagi väga olla.
:thumb:
Tagantjärele üllatusena märkan nüüd, et SoS on vahepeal autot vahetanud. Kohapeal imestasin, et kes see punase OG9-3-ga rajal on ja et miks SoS-i klassikut kuskil märgata pole.
:thumb:
Tagantjärele üllatusena märkan nüüd, et SoS on vahepeal autot vahetanud. Kohapeal imestasin, et kes see punase OG9-3-ga rajal on ja et miks SoS-i klassikut kuskil märgata pole.
Panen ka ühe pildi, kus Sos stardib aga fotol on rõhk muidugi hoopis teisel masinal....
Muide, masinal on originaal Opeli mootor 110kw ja kõik sillad veavad, tippkiiruseks on mõõdetud 120km/h.
Lisatud failid
Muide, masinal on originaal Opeli mootor 110kw ja kõik sillad veavad, tippkiiruseks on mõõdetud 120km/h.
Lisatud failid
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü

