Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
Oliver777
Postitusi: 302
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht: Rakvere
Auto: Jaguar XF Sportbrake

#1

Küsimus oleks, et kas keegi on kursis selle isendiga ,või kas kellegil oleks võimalik abi osutada täna ja õhtul vaadata see isend üle?
Oleks tänulik ! :)

http://www.auto24.ee/2226081
Saab 9-3 MapTun Performance
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 948
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#2

üks varasem kuulutus selle auto kohta http://www.auto24.ee/used/2151235
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#3

Kodanik väidab, et salong on terve, pildilt on selgelt näha, et juhiistmel on kate küljelt katki. Omast kogemusest tean öelda, et selle korralikuks saamine maksab 200€ tuuri. Lihtsalt infoks huvilisele :)
Kasutaja avatar
Oliver777
Postitusi: 302
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht: Rakvere
Auto: Jaguar XF Sportbrake

#4

Huvitaks just tehnilinepool ja mis seisus kere, pisiasjad pole hullu.
Saab 9-3 MapTun Performance
petssol
Postitusi: 82
Liitunud: P Aug 24, 2014 23:34
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5

#5

chrismil,ära nüüd inimest ära ehmata,nii kallis see istmeparandus ka ei ole. Saab tunduvalt odavamalt. Kõik oleneb sellest,kui suur see töömaht on-pildi järgi otsustades ei ole midagi hullu.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#6

Mhm, kindlasti saab odavamalt. Olen ise selline, kes tahab, et asjad oleks enamasti korras, kui ostja on samasugune, siis istme parandus on siiski kulutus :) See külg ei ole tegelikult nahast, tegemist on mingisuguse "vakstuga".
entson
Postitusi: 509
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#7

Udutule pirni vahetus on nii mahukas,et see vajab äramärkimist,selle asemel,et vahetada,minu kogemus sellise pisiasjaga viitab probleemile mingi muu pisiviguriga.
Saan harva sõita SAABIGA.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#8

Ega see udutule pirni vahetus sellel nii lihtne polegi, vaja lasta lahti üks polt põhjakattest, teine polt logari alumisest otsast, siis luuk lahti painutada. Kangutada lahti ühenduspistik, siis vabastada kinnitusvedru. Tagasi panekul pessa õigesse asendisse sobitada (kulub vandesõnu) jne. Facelift mudelil pole enam H1 pirni ja sellevõrra veidi lihtsam, aga eelneval mudelil omajagu tegemist.
Väga lihtsalt tehtav tõstuki peal, kanali peal juba veidi rohkem rabelemist ja ilma kahe eelneva olemasoluta väljas pikali auto all suht jama teha. Mina täitsa mõistan inimest, kes selle ühe läbipõlenud pirni pärast ei hakka ette võtma ekstra töökoja külastust kuna tööraha ületab kordades pirni maksumuse.
Minul kulus ise kahe pirni vahetusele kanali peal kokku ca pool tundi.

Mis istme külgnaha vahetust puudutab, siis oma kevadisest analoogsest kogemusest ütleks, et selle töö hind jääb pigem sinna 60-80 euro vahele.

Ja no auto on ju lõppude lõpuks ikkagi 12a vana juba, nii et ei saagi uut autot eeldada.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
entson
Postitusi: 509
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#9

Sry panin veits puusse.
Saan harva sõita SAABIGA.
Vasta