huvitav oleks teada, millised kogemused teil gaasi tankimisel ja kuidas seda ohutult teha??
ja kas ikka ise võib tankida, või vaid õppinud koolitusega inimene??
ise käisin tankimas ja peale pikka palumist mul ära tankida soovitati ise tankida ja õpetuseks sai , et pane ots sisse....
tulemus pildil
Lisatud failid
gaasi kuidas tankida?
Huvitav küll. Tallinnas Betooni tänaval tangib küll spetsiaalne onu. Ei ole veel mina näinud, et kedagi teist sinna gaasitankuri lähedale alstakse. Isegi neid väikseid nn priimusied täidab tema.
Sellise asja eest tuleks neile vesi peale tõmmata.
Sellise asja eest tuleks neile vesi peale tõmmata.

Iga ratas veab and then some!
Pärnu olerexis olen küll ise tankinud. natuke mõtlemist ja nuputamist esimesel korral oli aga polnud probleeme. Viljandis tuleb ka ainult spets onu tankima. Peamine et püstol oleks ilusti fikseeritud ja siis lased kraani lahti alles.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ei läind õnneks põlema.paagis olev gfaas kargas hirmsa hooga välja ja kylmetas/põletas käed ära.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Vähemalt ühe eesti gaasifirma seisukoht on, et tankida võib ainult koolitusega inimene. Gaasitankla käivitub üldjuhul ainult autoriseerimiskaardi peale ja selle kaardi saamiseks pead läbima koolituse.
Ma ei kujuta praegu ette, mis sul viltu läks.
Midagi keerulist minuarust selles tankimiseprotseduuris ei olnud - olen seda ühekorra pealt vaadanud. Kui saad ise ratta vahetatud, siis saad ilmselt ise tangitud kah.
Ma ei kujuta praegu ette, mis sul viltu läks.
Midagi keerulist minuarust selles tankimiseprotseduuris ei olnud - olen seda ühekorra pealt vaadanud. Kui saad ise ratta vahetatud, siis saad ilmselt ise tangitud kah.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
arvatavasti kuskil -42 C. kuskilt uurisin
mõnus lumi oli hetkega kõikjal
edit: paagis muidugi tava temp.-l.
aga kui see surve läheb võrdseks atmosf. rõhuga, siis pidavat minema kuni -42 kraadini. sõltub ka välistemperatuurist.
muidugi huvitav oleks see fyysikaylesanne lahendada.
sos-ile näiteks võiks see jõukohane olla.
edit2:
aga tundub, et gaasi tankimiskogemust ikka vähe?!
mõnus lumi oli hetkega kõikjal
edit: paagis muidugi tava temp.-l.
aga kui see surve läheb võrdseks atmosf. rõhuga, siis pidavat minema kuni -42 kraadini. sõltub ka välistemperatuurist.
muidugi huvitav oleks see fyysikaylesanne lahendada.
sos-ile näiteks võiks see jõukohane olla.
edit2:
aga tundub, et gaasi tankimiskogemust ikka vähe?!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No paagis on ta ikka samal temperatuuril, mis väljas on. Lihtalt surve all ja kui sealt välja pääseb, siis see aurustumise protsess neelab soojust, või kuidas seda öeldakse, selle tõttu jahtub ümbritsev kiiresti, sellest ka lumi...
Muidu oleks ju jõhker külmkamber pagassis pidevalt..
Muidu oleks ju jõhker külmkamber pagassis pidevalt..

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: triibutu
Ameerikamaal järgneks sellisele apsakale kannatanu sissetulekute märkimisväärne tõus![]()
esindajale pool summast
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Eelmine aasta kui ühte gaasiseadmega masinat proovisin siis käisin tankimas Tallinnas seal Järve Neste taga tanklas. Seal küll omapead tegutsema (tankima) ei lastud. Kas tankisid Pärnus ja kui Tallinna poolt linna sisse tulle siis kohe vasakut kätt? Ei mäleta tankla marki.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 948
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ma olen piisavalt mitte-haritud, et osata mitte midagi lahendada nende andmete põhjalAlgselt postitas: ivomets
edit: paagis muidugi tava temp.-l.
aga kui see surve läheb võrdseks atmosf. rõhuga, siis pidavat minema kuni -42 kraadini. sõltub ka välistemperatuurist.
muidugi huvitav oleks see fyysikaylesanne lahendada.
sos-ile näiteks võiks see jõukohane olla.

...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: SoSMa olen piisavalt mitte-haritud, et osata mitte midagi lahendada nende andmete põhjalAlgselt postitas: ivomets
edit: paagis muidugi tava temp.-l.
aga kui see surve läheb võrdseks atmosf. rõhuga, siis pidavat minema kuni -42 kraadini. sõltub ka välistemperatuurist.
muidugi huvitav oleks see fyysikaylesanne lahendada.
sos-ile näiteks võiks see jõukohane olla.![]()
Aegade hämarusest meenub lihnte ideaalgaasi seaduspära:
algruumala x algrõhk / altemperatuur = lõppruumala x lõpprõhk / lõpptemperatuur

Kahjuks napib andmeid

- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 948
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Jup on siuke valem olemas küll, aga pisut nõutuks võttis see lõppruumala seal. Kui teaks kui palju gaasi eraldus siis saaks muidugi ruumala ja muud värki arvutada (22,4 l/mol)Algselt postitas: Tan
Aegade hämarusest meenub lihnte ideaalgaasi seaduspära:
algruumala x algrõhk / altemperatuur = lõppruumala x lõpprõhk / lõpptemperatuur
Ma nüüd pole ühegi gaasiseadmega kokku puutunud ja ei tea palju seal gaasi sees olla saab ja mis rõhul (kuskilt lugesin, et 16 atm??)
Kuna tegemist oli tankimisega, siis oletan, et balloon oli juba vähe tühjavõitu,mis lisab jällegi hulgaliselt faktoreid...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Pole eales probleeme olnud gaasitankimisega.
Väga kahju, et sinuga niimoodi läks.
Muide see betooni tänaval tankla on ainuke mida olen näinud, kus on abimees juures. Igalpool mujal muudkui tangi ise ja Reola Gaas küll mingit koolitust tankimiskaardi soetamiseks ei tee.
Väga kahju, et sinuga niimoodi läks.
Muide see betooni tänaval tankla on ainuke mida olen näinud, kus on abimees juures. Igalpool mujal muudkui tangi ise ja Reola Gaas küll mingit koolitust tankimiskaardi soetamiseks ei tee.
Sent from my Monte Carlo using B236
Anna asjale kindlasti ametlik käik!
Selliste asjadega tegeleb Tehnilise Järelvalve Inspektsioon, esiteks on gaasiseadme valdaja ise juba kohustatud õnnetusest teavitama.
http://www.tji.ee/?op=body&id=227
http://www.tji.ee/?op=body&id=131&art=58#art58
Selliste asjadega tegeleb Tehnilise Järelvalve Inspektsioon, esiteks on gaasiseadme valdaja ise juba kohustatud õnnetusest teavitama.
http://www.tji.ee/?op=body&id=227
http://www.tji.ee/?op=body&id=131&art=58#art58