Sain mõned kuud tagasi esmakordselt Saab 9-5 Aero (191kW) omanikuks, kuid kahjuks jäi sõidurõõm üürikeseks, sest pikivahet hoida ei oska ja lõhkusin ilusa auto ära

Auto oli enne avariid täiesti töökorras ja valmis korralisele ülevaatusele minekuks. Just sai parandatud tagumised rattakoopad roostest, värvitud ja tehtud korrosiooni kaitse. Mootoril põles kollane tuli juba enne avariid, kuid seda juba aastaid ja õiget põhjust pole tuvastatud. Kompuutri järgi olevat vigane DI kassett, kuid see vahetati ära, aga tuli jäi põlema. Avariis sai radiaator viga ja jahutusvedelik lekkis välja, aga mootor töötas endiselt ühtlaselt. Kapotti kahjuks avada pole õnnestunud, sest suure jõuga seda teha ei julge - seetõttu mootoriruumist pilte kahjuks ei ole.
Pildid:
https://www.dropbox.com/sh/ok3amoau1022 ... Nr7ba?dl=0
Mida targemad asjast arvavad?
Tänades!