värsked koolilõpetajad; palun aidake üks väike tasakaalu ülesanne lahendada:
joone peal on mass (kg) ; ja joone all masside vaheline kaugus (mm); esialgu x kohal 0 kg.
praegusel juhul tasakaal .
Ülesanne.
kui palju tuleks X kohale panna massi, et 484 asemel oleks 576?
ja vähemtähtis,. palju siis jääb alles 446 st?:red:
edit: yleasnne lihtsamalt seletatuna :
kui palju peaksin auto esistange tegema raskemaks, et esiteljele mõjuks 92 kg suurem jõud?;)
Lisatud failid
üks füüsika ülesanne otsib lahendust
Täpsusta küsimust. Kas 484 on mõju kolmnurgale? Kui nii siis vaja lisada 92.
Tasakaalustamise saad ise välja arvtada.
X= f(446) korda (L(2286)jagatud S(572) )
Ei oska arvutiga paremini valemit kirjutada,ehk saad aru.
Edit: Üks kolmnurk tuli juurde,nüüd tuleb raamatust abi otsida.
Tasakaalustamise saad ise välja arvtada.
X= f(446) korda (L(2286)jagatud S(572) )
Ei oska arvutiga paremini valemit kirjutada,ehk saad aru.
Edit: Üks kolmnurk tuli juurde,nüüd tuleb raamatust abi otsida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
janek, see on sinule liiga keeruline.
ise pakun välja 18,4 ??
ei hoopis 74, ehk sama lahenduse teine pool
see on mingi pooliku mõttekäigu pooliku lahenduse tulemus; mis vaid suunda ehk näitaks kuskile poole
ise pakun välja 18,4 ??
ei hoopis 74, ehk sama lahenduse teine pool
see on mingi pooliku mõttekäigu pooliku lahenduse tulemus; mis vaid suunda ehk näitaks kuskile poole
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
janek, see on sinule liiga keeruline.
Huvitav miks?
Aga asjast, mina ei osanud muud moodi vastust saada,kui võtsin kogu pikkuse ja jagasin selle suhtarvuks,milleks sai siis 5 ja sellega edasi saab siis samad numbrid mis eelpool öeldud.
Aga kas see tee on parim ja ka õige?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ei vaidle vastu, aga kas selgituse viitsid kah kuidagi panna?
mul ei ole valemeid talade ja konsoolide kohta kuskilt võtta; ( ülikoolist jäi see raamat kaasa võtmata; ja mul elus mitu korda juba sellest puudust tundnud)
mul ei ole valemeid talade ja konsoolide kohta kuskilt võtta; ( ülikoolist jäi see raamat kaasa võtmata; ja mul elus mitu korda juba sellest puudust tundnud)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no kah, päris huvitav lahenduskäik! 
tegelt ikka nats teisiti see asi käib, kes teab vaid kuidas+?
kui teoreetiliselt ei suuda leida, siis võtaks homme sangpommid kaasa ja läheks ülevaatusepukti kaaluma.

tegelt ikka nats teisiti see asi käib, kes teab vaid kuidas+?
kui teoreetiliselt ei suuda leida, siis võtaks homme sangpommid kaasa ja läheks ülevaatusepukti kaaluma.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
kui teoreetiliselt ei suuda leida, siis võtaks homme sangpommid kaasa ja läheks ülevaatusepukti kaaluma.
Praktikas ei lähe see nii täpselt siinse teooriaga kokku,sest auto kere kaal ei jaotu pikkusega lineaarselt.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata janek, kaalu peal saab seda ikka väga täpselt seda teada- see on praktika, aga mida praegu teeme, on teooria.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Täpselt. Ja praktikas ei lisata kunagi kiiruse saavutamiseks kaalu, vaid hoopis vähendatakse seda.Algselt postitas: ivomets
vaata janek, kaalu peal saab seda ikka väga täpselt seda teada- see on praktika, aga mida praegu teeme, on teooria.

Täitsa põnev ülessanne tundub. Ja arvestades seda, et alles paar kuud tagasi sain oma võlast tehnilises mehhaanikas lahti mõtlesin, et proovib kah miskit välja mõelda. Ei tea kas on ka õige, aga mina sain vastuseks 52,6 kg. Kui tugineda infole, et 1N on jõud mida on vaja, et tõsta 0,1kg kaal 1m vardal maa gravitatsioonijõu vastu (vist on nii: http://www.newton.dep.anl.gov/askasci/p ... y99501.htm )
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
panin jõud ja toereaksioonid paika.
pikkused on ju ka teada. auto puhul on originaalis 52% esisillale, selle kaudu saab kõik pikkused...
kuis selle konsooli jõudu kanda, seda veel ei tea...
mis edasi?
mul sellest tegemisest 15+ aastat möödas, läheb aega , et ajurakkudest vajalik üles leida
to vitautas: vahet pole kas kas kilodes saad või newtonites..
aga avalikusta mõtteid kah.
Lisatud failid
pikkused on ju ka teada. auto puhul on originaalis 52% esisillale, selle kaudu saab kõik pikkused...
kuis selle konsooli jõudu kanda, seda veel ei tea...
mis edasi?
mul sellest tegemisest 15+ aastat möödas, läheb aega , et ajurakkudest vajalik üles leida
to vitautas: vahet pole kas kas kilodes saad või newtonites..
aga avalikusta mõtteid kah.
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 948
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Aga auto puhul jääb ju tagant ka üle tagasilla pisut kere/kaalu. Minu arust tuleks seda ka siiski arvestada...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Ei oskagi hästi seletada. Panin pildi oma arvutuskäigust. Aluseks võtsin: Moment=Jõud*Õlg
EDIT: Ei olnud see minu eelnev arvutus kuidagipidi õige
Hoopis juba eelpool mainutud numbrid peaksid vastama tõele. Ehk ette vaja riputada 73,59 kg jne.
Igatahes mina sain targemaks (vist
) ja võib enam vähem rahuliku südamega magama minna @1:29
EDIT: Ei olnud see minu eelnev arvutus kuidagipidi õige

Igatahes mina sain targemaks (vist

Algselt postitas: S9K
Vastus äärmiselt lihtne. 92 kg on vaja juurde saada. Paigalda Fordi V6, see on väga väga raske mootor. Lisaks saad hj ja Nm juurde. Kõik võidavad![]()
Ei ole ju nii? Ma loodan

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: S9K
Vastus äärmiselt lihtne. 92 kg on vaja juurde saada. Paigalda Fordi V6, see on väga väga raske mootor. Lisaks saad hj ja Nm juurde. Kõik võidavad![]()
selle vastusega oleks sul hinne 3 garanteeritud ja eksam 10 sekundiga tehtud!:thumb: ja saaksid kohe minna baari teed viinaga jooma!
vastus ühesõnaga õige ja sobiks, aga...
... praegu naudime mängu ilu nagu keegi mees oma tonnisega
aga see " moment" on väga huvitav märksõna; millega edasi proovin nuputada
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Loogiliselt võttes on üks õlg teisest 4x pikem, seega lühemale õlale pisut alla 80 kilo rakendamisel peaks tagant tõusma pisut alla 20 kg. Kuna see 20 kg ei saa jääda õhku rippuma, siis langeb see ka esimesele toetuspunktile ja kokku tulebki jämedalt 92kg. Nagu kuskil eespool mainitud, oleks sportauto puhul vajalik kaalu langetada, ehk õigem oleks küsida, kui suure tõstejõuga õhupall tuleks riputada tagumise stange külge 

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: S9K
Ivomets räägi palun, mis juhitavusel viga, et peab esiotsa raskemaks tegema? Ehk saame siin kamba peale midagi paremat välja mõelda. Ehk saame autot kergemaks teha![]()
asi väga lihtne(teooria

võrreldes mingite autode kaalu ja rehvi laiust, siis selle järgi, ja ka tehase andmetel, peaks kasutama rehve 155, või 165; aga neid normaalseid pole lihtsalt ja soodsalt saada, ja vähim mõõt mida saab on 185, siis laia rehviga jääb pinnaühikule rõhk liiga väikeseks ja selle tõttu ka rehv ei tööta nagu peaks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


