Tark mees Sparkmotorsist arvas mu jutu peale, et kurja juur võib EGR olla. Ega siis midagi, vahetasin EGR klapi ära ja hetkel nagu tundub korras olevat, samas korralikku kuuma ilma pole olnud.
E: Peale EGR vahetust siiani kõik tiptop olnud.
Lõppsummuti ja vasak logar ka uued all.
Saab 9-5 1.9TiD, 2008, Crimly
Täna kangutasin kojameeste varred maha ja lasin veidi värskema värvi peale. Mõtlesin, et lihtne töö, aga need raiped olid ikka päris kinni, pidin leotama ja haamriga veenma, et lahti saaks.
Nüüd peaks uued kojamehed ka kuskilt muretsema, aga nendel mingi imelik kinnitus, peab vist poodi kaasa võtma, et valet ei ostaks.
Nüüd peaks uued kojamehed ka kuskilt muretsema, aga nendel mingi imelik kinnitus, peab vist poodi kaasa võtma, et valet ei ostaks.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Ma olen omal ka mõned korrad maha võtnud ja lõpus avastasin, et kullinokkadega on üsna hea maha võtta- mutter lahti keerata, aga jätta keerme otsa, kullinokkade üks pool mutri peale ja teine pool kojamehe varre serva alla, veidi logistada ja käes. Aga ma olen kojamehi küll ostnud puhtalt margi järgi ja Saabil küll mingit erilist kinnitust ei ole täheldanud. Viimati võtsin mingid, mis krt nad olid- Alco või midagi sellist ilma raamita pühkijad, klõps ja küljes
Tahavaatepeegel kippus vahest krigisema, seega mõtlesin väikse upgrade teha. Sai romulast üks isetumenev peegel võetud ja külge kruvitud.
Paigaldus oli veidi tüütum kui ma lootsin, sest autol puudus vajalik ühenduspesa. Õnneks uus peegel tuli koos auto poolse ühendusega, seega kiiire google, natuke juhtmetega mässamist ja peegel paigas.
Paigaldus oli veidi tüütum kui ma lootsin, sest autol puudus vajalik ühenduspesa. Õnneks uus peegel tuli koos auto poolse ühendusega, seega kiiire google, natuke juhtmetega mässamist ja peegel paigas.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 899
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Raatsid natuke suunavaid juhiseid/linke anda, endal ka soov sama teekond läbi teha ja jäi esimene kord pooleli kui selgus, et juhtmevalmidust pole.Crimly kirjutas: ↑K Juun 23, 2021 12:05 Tahavaatepeegel kippus vahest krigisema, seega mõtlesin väikse upgrade teha. Sai romulast üks isetumenev peegel võetud ja külge kruvitud.
Paigaldus oli veidi tüütum kui ma lootsin, sest autol puudus vajalik ühenduspesa. Õnneks uus peegel tuli koos auto poolse ühendusega, seega kiiire google, natuke juhtmetega mässamist ja peegel paigas.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
http://photo.platonoff.com/Auto/2007100 ... ew_Mirror/
Siin on terve õpetus, aga vajalik info on sellel pildil. Sinna on vaja juhtmed ühendada, peegli auto poolsel pistikul oli kolm juhet (punane, must ja roheline). Rohelist ühendada vaja pole.
Siin on terve õpetus, aga vajalik info on sellel pildil. Sinna on vaja juhtmed ühendada, peegli auto poolsel pistikul oli kolm juhet (punane, must ja roheline). Rohelist ühendada vaja pole.
Vahepeal otsustasin tagumised tühjad kõlarikohad ära täita, selleks tuli "uus" 4 kanaliga võimendi paigaldada.
Kuna see võimendi on veidi suurem, siis varuratta kõrvale ta enam ei mahtunud. Õnneks on pagasiruumi laes mingi asjanduse kinnituskoht ehk siis neli sobivat mutrit kuhu poldid ilusti sisse saab keerata. Muidugi nende asukoht ei ühtinud võimendi kinnitusavadega, aga kaks pikka naelutusplaati ja natuke puurimist lahendas selle mure.
Nüüd on võimendi ilusti laes ja enamus juhtmeid polstri taga peidus. Bassikõlari kaabel tuleb ka veel millalgi polstri alla lükata.
Kõlariteks võtsin mingid Kenwoodid, mudel KFC-S6966, maksid 35€. Esmamuljed on head ja pidin isegi võimust veidi maha keerama, sest olid teistest valjemad.
Päris 100% kõlariavadesse ei istunud, lahenduseks panin väiksed kummipuksid kruvidele alla.
Lisaks sellele sai natuke kapoti all kõpitsetud. Vahetasin paar vaakumvoolikut ära.
Otseselt katki kumbki polnud, aga kuna üks oli juba kunagi jätkatud, siis asendasin 4mm silikoon voolikuga.
Turbosse minev voolik tuleb ka veel ära vahetada, ei ole viitsinud auto alla ronida.
Ei arvanud, et sellest midagi muutuda võiks, aga ma ei tea kas ma kujutan seda ette või ongi autol minek madalatel pööretel kuidagi parem ja sujuvam.
Mõlemad küljepeeglid kiskusin mingi aeg maha ja värskendasin uue värviga.
Suht jube mis nende peeglite sees toimub, kui kellelgi igav on võib ajaveetmiseks omal maha kruvida ja puhastada Kahjuks ühtegi pilti neist ei klõpsutanud.
See kuu vaja ülevaatusel käia, enda arust ühtegi häda ei tohiks olla, aga eks näeb mis ülevaataja asjast arvab.
Natuke pildimaterjali ka:
Kuna see võimendi on veidi suurem, siis varuratta kõrvale ta enam ei mahtunud. Õnneks on pagasiruumi laes mingi asjanduse kinnituskoht ehk siis neli sobivat mutrit kuhu poldid ilusti sisse saab keerata. Muidugi nende asukoht ei ühtinud võimendi kinnitusavadega, aga kaks pikka naelutusplaati ja natuke puurimist lahendas selle mure.
Nüüd on võimendi ilusti laes ja enamus juhtmeid polstri taga peidus. Bassikõlari kaabel tuleb ka veel millalgi polstri alla lükata.
Kõlariteks võtsin mingid Kenwoodid, mudel KFC-S6966, maksid 35€. Esmamuljed on head ja pidin isegi võimust veidi maha keerama, sest olid teistest valjemad.
Päris 100% kõlariavadesse ei istunud, lahenduseks panin väiksed kummipuksid kruvidele alla.
Lisaks sellele sai natuke kapoti all kõpitsetud. Vahetasin paar vaakumvoolikut ära.
Otseselt katki kumbki polnud, aga kuna üks oli juba kunagi jätkatud, siis asendasin 4mm silikoon voolikuga.
Turbosse minev voolik tuleb ka veel ära vahetada, ei ole viitsinud auto alla ronida.
Ei arvanud, et sellest midagi muutuda võiks, aga ma ei tea kas ma kujutan seda ette või ongi autol minek madalatel pööretel kuidagi parem ja sujuvam.
Mõlemad küljepeeglid kiskusin mingi aeg maha ja värskendasin uue värviga.
Suht jube mis nende peeglite sees toimub, kui kellelgi igav on võib ajaveetmiseks omal maha kruvida ja puhastada Kahjuks ühtegi pilti neist ei klõpsutanud.
See kuu vaja ülevaatusel käia, enda arust ühtegi häda ei tohiks olla, aga eks näeb mis ülevaataja asjast arvab.
Natuke pildimaterjali ka:
Ülevaatusel sai see aasta kaks korda käia. Kõik tiptop välja arvatud tagurdustuli mis oli minu teadmata otsad andnud.
Pimedal ajal väga liigelnud ei ole ja auto seda tule korrasolekut ei kontrolli ka. Esmalt muidugi arvasin, et uus lamp sisse ja korras, aga täitsa terve oli teine. Pikemal uurimisel tuli välja, et luuki minev juhe pooleks. Natuke näputööd ja tagurdamisel jälle valgus olemas.
Kunagi kui rohkem aega, siis tuleb terve see juhtmepundar seal ette võtta, et tulevikus enam selle pärast muretsema ei peaks.
Lükkasin diagnostika ka külge ja ainult üks asi mille üle auto kurdab:
Saan aru, et see vihjab kuskil esituledes olevale lühisele, aga kõik asjad toimivad minu arust ilusti.
Prooviks vahetasin releed ära, aga see ei muutnud midagi.
Pimedal ajal väga liigelnud ei ole ja auto seda tule korrasolekut ei kontrolli ka. Esmalt muidugi arvasin, et uus lamp sisse ja korras, aga täitsa terve oli teine. Pikemal uurimisel tuli välja, et luuki minev juhe pooleks. Natuke näputööd ja tagurdamisel jälle valgus olemas.
Kunagi kui rohkem aega, siis tuleb terve see juhtmepundar seal ette võtta, et tulevikus enam selle pärast muretsema ei peaks.
Lükkasin diagnostika ka külge ja ainult üks asi mille üle auto kurdab:
Saan aru, et see vihjab kuskil esituledes olevale lühisele, aga kõik asjad toimivad minu arust ilusti.
Prooviks vahetasin releed ära, aga see ei muutnud midagi.