Saab 9-3 Cabrio UK, 1999, overspeed

Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#101

Ylo kirjutas: E Juun 13, 2022 22:38 Kuna auto on maikuus müüki pandud, siis mõtlesin tänada hea lugemis ja pildimaterjali eest, mida sa aastate jooksul siia oled üles kirjutanud. Sain näiteks ka enda autol katki oleva tonneau klapi remondiks siit teemast inspiratsiooni. Loodetavasti on sul juba uus SAAB kabrio valmis vaadatud :)
Rööm ikka lugeda, et kellelgi mo postitustest abi ja inspiratsiooni (tonneau flaps remont)
Auto lihtsalt müügis kuna seisab enamuse aja. Seniks kuni ostuhuvilisi pole, postitan aga edasi kui nokitsen midagit.
Uut kabriot aga ei soovi. Sain selle Saab'iga aru, et kabrio pole ikka meie kliima auto ;) Söidaks pigem lumesaaniga ... aga lund ka ju pole ... on ikka ilmastik meil :lol:
Viimati muutis overspeed, E Jaan 01, 2024 16:34, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#102

overspeed kirjutas: E Sept 12, 2022 22:39 Auto seisis aasta garaazis, akuklemm maas.
Nüüd oli vaja üks söit teha, aga ...
Salongivent algul vaevuvaevu töötas ja siis seiskus täielikult (kaitse terve ja vool sealt läbi käib).
Ons möni tüüpviga vöi kellelgi muid ideid ... ennem kui lammutama hakkan?

Viga leitud!
Alustasin siis ventilaarori mootori kontrolliga, et kas voolud sinna jöuavad:

Cabin fan rem fit.pdf
(113.92 KiB) Allalaaditud 78 korda
Viimati muutis overspeed, K Sept 14, 2022 1:40, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#103

Kui olin jöudnud punktini, kus filter eemaldatud, otsustasin kontrollida niisama omaröömuks, et kas toimib ... ja toimiski. Vent uhas nagu peab.
No aga see mitte ei lähe ju, kus siis viga oli.
Vötsin ventilaatori pistikust kinni ja liigutasin ... aahhaa: toimib-ei toimi ... toimib-ei toimi ... Viga halvas ühenduses pistikus.

salongi vent 001.jpg
salongi vent 001.jpg (291.2 KiB) Vaadatud 5493 korda
salongi vent 002.jpg
salongi vent 002.jpg (248.37 KiB) Vaadatud 5493 korda
Viimati muutis overspeed, N Nov 17, 2022 15:19, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#104

Lammutasin edasi ja löpuks oli ka näha, et kontaktidel väga paha ühendus olnud. Oksüdeerunud/roostes ja ülekuumenenud.

salongi vent 003.jpg
salongi vent 003.jpg (318.33 KiB) Vaadatud 5493 korda
salongi vent 004.jpg
salongi vent 004.jpg (283.64 KiB) Vaadatud 5493 korda

Vöimalik on, et halb tihendipaigutus seda soodustas filtrikorpusel:

salongi vent 005.jpg
salongi vent 005.jpg (238.77 KiB) Vaadatud 5493 korda
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#105

Pisikese muukviiliga puhastasin kontaktid, niipaljut kui sain ka pistikud.
Köik ühendused ölitasin rohke kontaktöliga:

salongi vent 008.jpg
salongi vent 008.jpg (130.94 KiB) Vaadatud 5493 korda

Oli kodo mingist vanast ajast tihendimaterjali liimitavat. Asetasin selle filtrikorpuse alla uueks tihendisks.

salongi vent 006.jpg
salongi vent 006.jpg (181.5 KiB) Vaadatud 5493 korda
salongi vent 007.jpg
salongi vent 007.jpg (239.82 KiB) Vaadatud 5493 korda

Hetkel salongiventilaator toimib taas kenasti.
Loodame, et nii ka jääb.
Teen ühe söidu ja siis auto ära talvegaraazi.
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#106

Hej,

Auto seisnud päris kaua, pole aega olnud söita. Aga vötsin katte maha ja kohe söiduvalmis.

Poeg saab nüüd 18 aastat vanust ja andsin auto talle igapäevaseks kasutuseks. Eks nüüd saab näha, mis vead välja hakkavad tulema kui auto rohkem söidus, siis vöimalus neid ka likvideerida.

On kellelgi pakkuda topsihoidjat ?

... ma ei oska leida seda SID alla käivat kuskilt möistliku hinna eest. Käetoealla käiv sobiks ka hädapärast, kui toda väljatulevat töesti saada pole.

Väga mönus oleks ju leida see RHD versioon veel, et roolile liiga lähedale ei jääks ... peab veel otsima UK-st, aga internetiotsing ei ole minuga hea "söber"" :P

topsihoidjad.png
topsihoidjad.png (175.01 KiB) Vaadatud 2561 korda
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#107

Autoga söitja (poeg) soovib pisut muusika kvaliteeti paremaks ... peab natukse uurima sel teemal.

viewtopic.php?p=267685#p267685

Kirjeldused:
Brief description.pdf
(74 KiB) Allalaaditud 33 korda
Main components.pdf
(50.52 KiB) Allalaaditud 28 korda
System Overview Audio System 1.pdf
(50.12 KiB) Allalaaditud 27 korda
System Overview Audio System 2.pdf
(50.35 KiB) Allalaaditud 30 korda
System Overview Audio System 3.pdf
(61.85 KiB) Allalaaditud 32 korda
Amplifier, audio system.pdf
(23.63 KiB) Allalaaditud 32 korda

Varuosad:
Audio system SPC 9-3.pdf
(135.06 KiB) Allalaaditud 26 korda

Juhendid:
front door speakers remfit.pdf
(28.58 KiB) Allalaaditud 29 korda
amplifier remfit.pdf
(34.89 KiB) Allalaaditud 24 korda
cable harness remfit.pdf
(27.26 KiB) Allalaaditud 24 korda
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#108

Proovime siis ära selle vörgu, nagu uuritud kord sai.

windschott.de
Sealt otse tellides + 33€ transport oli pea sama hind (suts vähem) mis sama toote edasimüüjalt Eestist osta ... keda ma enam ei leiagit netist nüüd kiirelt.

Lukustuse jaoks auke mul polnud. Seega tuli vahetada lukkudel otsad ning puurida polstrisse avad luku kinnituste jaoks.
Kaasasolnud juhend ütles, et leia hea koht ja puuri auk.
Kuna ei suutnud otsustada, kuhu auk teha, läksin sobrasin netis pisut ja leidsin originaaljuhendi šabloonidega:

Wind Baffle install with Template 4703096.pdf
(299.09 KiB) Allalaaditud 6 korda



Tagumised küljepolstrite eemaldus juhend on originaaljuhendis juba sees.
Vasakut kinnitust ülemist pidi ka pisut liimima, oli lahti tulnud liimist.

vörk01.jpg
vörk01.jpg (239.52 KiB) Vaadatud 386 korda
vörk02.jpg
vörk02.jpg (152.98 KiB) Vaadatud 386 korda



Testind veel pole, aga kui autokasutaja seda papist karpi kodo söidutas, oli see nagu tuulevörk seal tagaistmel, siis oli küll maru vaikne olnud söita, niiet lausa palav hakkas päikese käes :lol:



vörk03.jpg
vörk03.jpg (281.57 KiB) Vaadatud 386 korda
vörk04.jpg
vörk04.jpg (279.39 KiB) Vaadatud 386 korda
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#109

Ennem kui pikemalt pilte jagan pöhjaliku selgitusega, kiire küsimus:

Kas iga kord kui süüte sisse keeran, peaks küttepump ca 3 sek surisema?

lühidalt: Auto hakkas üks päev välja suretama ennast, siis tuterdas ja vaevalt käivitus, kuid koju lonkas ära ... ning löpuks enam käima ei läe.
Löpuks leidsin, et signaalvool ei tule peale Engine Management System ja fuel pump releedele ... kui auto pikalt puutumata seisnud, siis korra 3 sekundiks tuleb, rohkem mitte.
Ja etteandepumba relee jöuvool ennem releeni ei jöua kui EMS relee kokku pole tömmanud.

Ma nüüd hädas, kuna viga ei tundu olema riistvaras, vaid tarkvaras ...
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1243
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#110

Teatud aja seisab, siis võtab korraks pumba järgi. Järgnevatel kordadel annab ecu main releele ja kütusepumba releele signaali kui näeb väntvõlli pöörlemist. Arvatavasti Vv asendi andur kutu.
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#111

saabu14jr kirjutas: N Okt 09, 2025 13:51 Teatud aja seisab, siis võtab korraks pumba järgi. Järgnevatel kordadel annab ecu main releele ja kütusepumba releele signaali kui näeb väntvõlli pöörlemist. Arvatavasti Vv asendi andur kutu.
Ma starterit ringi ei aja, lihtsalt süüde sisse-välja-sisse-välja-... kas ta ei peaks mitte iga kord korra pumpa käima panema?
VV asendi andur oli esimene asi, mida vaatasin, korras.
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1243
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#112

overspeed kirjutas: N Okt 09, 2025 14:22
saabu14jr kirjutas: N Okt 09, 2025 13:51 Teatud aja seisab, siis võtab korraks pumba järgi. Järgnevatel kordadel annab ecu main releele ja kütusepumba releele signaali kui näeb väntvõlli pöörlemist. Arvatavasti Vv asendi andur kutu.
Ma starterit ringi ei aja, lihtsalt süüde sisse-välja-sisse-välja-... kas ta ei peaks mitte iga kord korra pumpa käima panema?
VV asendi andur oli esimene asi, mida vaatasin, korras.
Ei, iga kord ei pea pumpa käima panema. Umbes 45 sek peab mööduma, siis käivitab uuesti pumba ja pearelee.
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#113

saabu14jr kirjutas: N Okt 09, 2025 17:41
overspeed kirjutas: N Okt 09, 2025 14:22
saabu14jr kirjutas: N Okt 09, 2025 13:51 Teatud aja seisab, siis võtab korraks pumba järgi. Järgnevatel kordadel annab ecu main releele ja kütusepumba releele signaali kui näeb väntvõlli pöörlemist. Arvatavasti Vv asendi andur kutu.
Ma starterit ringi ei aja, lihtsalt süüde sisse-välja-sisse-välja-... kas ta ei peaks mitte iga kord korra pumpa käima panema?
VV asendi andur oli esimene asi, mida vaatasin, korras.
Ei, iga kord ei pea pumpa käima panema. Umbes 45 sek peab mööduma, siis käivitab uuesti pumba ja pearelee.
Mul on mingi 10 minutit peab mööduma, ennem kui uuesti pumba ja pearelee süüte sissekeeramisel käivitab.
Kuna mul höögpirn pumba pistikusse pistetud oli, sain hästi kontrollida ja aega mööta.
Samas kui nüüd edasi starterit anda, ja tunneb et mootor pöörleb, siis ikkagit paneb pumba ja pearelee kokku: pirn hakkas pölema.
Ühendasin pumba pistiku, ajasin röhud ülesse. Käian, aga ei pöksugi ... ja starterit ringi ajades tunnen löpuks ka bensiini löhna, aint ei saa aru kust. Nagu pihustaks aga ei pöle ää.
Kuda selle süütekassetil kontrollida, kas säde ikka on?
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#114

Niisama juttu vahelduseks:

Kui poeg viga kirjeldas, arvasin samuti kohe, et vänt-völli asendi andur.
Ilma täpsemalt kontrollimata (vana andurit möötmata), vahetasin selle:

crankshaft position sensor remfit.pdf
(117.08 KiB) Pole veel allalaaditud

001 vv asendi andur.jpg
001 vv asendi andur.jpg (396.13 KiB) Vaadatud 55 korda
002 vv asendi andur.jpg
002 vv asendi andur.jpg (326.98 KiB) Vaadatud 55 korda
003 vv asendi andur.jpg
003 vv asendi andur.jpg (365.12 KiB) Vaadatud 55 korda

Auto aga käima ei läe.
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#115

Panin siis alles tähele, et küttepump ei urise igal süüte sisse keeramisel. Ega ma seda 45 sekundi asja ei teadnud ennem, kuid teistel autodel nagu köigil on siiani olnud kuulda, et pump korra töötab kui süüde sisse keerata ... sellel puhul aga vaikus.
Kahtlustasin siis küttepumpa.
Proovisin leida releed ülesse, et kontrollida kas vool ikka pumbani jöuab.

004 releed.jpg
004 releed.jpg (296.25 KiB) Vaadatud 53 korda
005 releed.jpg
005 releed.jpg (267.19 KiB) Vaadatud 53 korda
006 releed.jpg
006 releed.jpg (301.39 KiB) Vaadatud 53 korda
007 releed.jpg
007 releed.jpg (236.94 KiB) Vaadatud 53 korda
008 releed.jpg
008 releed.jpg (309.76 KiB) Vaadatud 53 korda

Kahjuks aga ei leidnud vastust ...
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#116

Köige kindlam on vötta pumba pistik lahti ning panna pumba asemele kontrollpirn, et kindlalt näha kas vool jöuab pumbani vöi mitte.
Tagaisme all on kate pistiku kättesaamiseks:

009 pump.jpg
009 pump.jpg (233.3 KiB) Vaadatud 52 korda

Mind see aga seekord ei aidanud, kuna keegi eelmine tegija, kes paagi maha vötnud oli, on pistiku jätnud kere ja paagi vahele ... kätte ma seda ei saanud:

010 pump.jpg
010 pump.jpg (228.45 KiB) Vaadatud 52 korda


Otsustasin siis paagi maha vötta ...

fuel tank remfit.pdf
(96.8 KiB) Pole veel allalaaditud
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#117

Paak puleb diagonaalis paremale kallutades välja.
Nagu manualis ka mainiti, tuleb paremal taga jätta töstekäpaga maksimum ruum.
Pidin pisut ümber sättima oma töstepukid. Töstuki asemel auto oma rataste peale, kuid piisavalt körgele et paaki eemaldama mahuks.


011 paak.jpg
011 paak.jpg (279.1 KiB) Vaadatud 51 korda



Paak maas, pump käes:

pump remfit.pdf
(74.82 KiB) Pole veel allalaaditud
012 paak.jpg
012 paak.jpg (224.88 KiB) Vaadatud 51 korda
013 pump.jpg
013 pump.jpg (268.84 KiB) Vaadatud 51 korda

Kui pump laual oli, selgus et sellel pole häda kedagit, toimib kenasti ...
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#118

Vaatasin siis uuesti releeplokki ... :conf:

No kurja, manuali pildil on plokk püstiasendis, reaalelus hoopis külili ... olin vale relee kallal. Tahtsin I aga sain hoopis L.

017 releed.jpg
017 releed.jpg (258.8 KiB) Vaadatud 48 korda
018 releed.jpg
018 releed.jpg (269.8 KiB) Vaadatud 48 korda


Panin siis pumba pistikule höögpirni külge ning kontrollisin uuesti. Jah kaablid korras, ja korra 10 minuti jooksul laseb voolud peale.

014 pirn.jpg
014 pirn.jpg (245.39 KiB) Vaadatud 48 korda
015 pirn.jpg
015 pirn.jpg (289.16 KiB) Vaadatud 48 korda
016 pirn.jpg
016 pirn.jpg (283.99 KiB) Vaadatud 48 korda


Uurisin ka releeploki taha, kuidas kaablid jooksevad, sest skeemi mis manualist leidsin ei olnud mitte selline mis mul seal armatuuri all.

Engine Management System relee peab sulguma, muidu vool edasi pumbareleele ei lähe.

019 releed.jpg
019 releed.jpg (252.2 KiB) Vaadatud 48 korda
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#119

Egas kedagit, panin asjad tagasi kokku ja kohale.
Pistiku jätsin seekord ava alla.
Pirn aitas näha, kuidas vool läeb vöi ei läe.

020 pirn.jpg
020 pirn.jpg (218.35 KiB) Vaadatud 46 korda



Ja nii ma siis nüüd siin olen.
Auto käima ei läe.
Süüte sisse keeramisl vaid annab voolu pumbale korra 10 minuti jooksul.
Starterit andes annab voolud pumbale ja EMS-le, kuid käima ei läe. Käiates on bensiini löhna tunda (lekkeid pole).
Kas säde vöib labist kaduda?
Diagnostika alarme ei näita.
Arrogance diminishes wisdom !
13piisab
Postitusi: 473
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku
Auto: 9-5 OG Aero
A6C6 Quattro
Vectra2000 4x4
VW Typ1
KadettE GSI
M2140
Kontakt:

#120

Sul pole enam vist kasu, aga ma imestan, et Sa oma kogemusega ei vaadanud esmalt lihtsalt, kas pihustite juures kütuselatis on surve. Sul on ju kah seal ventiil ning rõhukontroll on max 2min tegevus? Mis ei vaja mõõteriistu, kuna saab aru küll, kui ventiili vajutamisel sealt kütust pritsib ;)

No ja kui kütuserõhk on, siis on puudu muu komponent sisepõlemismootorile tööks vajalikust üldisest "kütusesegu+kokkusurumine+süüde" nimistust (kus laiemalt ka pihustite avanemine on "kütusesegu" all ning süüde peab ka õigel ajal õiges silindris olema).

Võimaliku süütehäda jahtimisega hoia meidki kursis - mul nt Saabis varujupina VV andur ja DI kassett kaasas, aga Sa oled endal neid ilmselt juba vahetanud ning ei ole nii lihtne teema...

(edit: ma ei "targutanud" rõhukontrolli teemal paha pärast. Ikka loogikate jagamiseks)
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 500
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#121

T5 (punane kassett) puhul ei pea iga kord süütega pump aktiveeruma, see T7 teema. Pump hakkab tööle kui starteriga saab aju vända andurilt signaali. Kuna sul starteriga pump töötab, siis võib vända anduri ja ja kogu pumba elektri välistada. Iseasi kui palju ta rühku toodab. T5-l ventiili pole rõhu mõõtmiseks. Võib vabalt olla kasseti viga. On olnud mõned korrad kus mingil põhjusel (mitu külma käivitust niisked ilmad vms) tõmbab küünlad täis ja siis ei tahagi käima minna. Keera küünlad maha ja vaata kas märjad. Vahest kui liiga palju bensu silindrisse satub, siis peseb silindri seinad ka õlist puhtaks ja kompressioon halveneb. Kõige lihtsam kassetti proovida ( proovimiseks võid musta ka panna).
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 727
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#122

13piisab kirjutas: E Okt 13, 2025 14:23 Sul pole enam vist kasu, aga ma imestan, et Sa oma kogemusega ei vaadanud esmalt lihtsalt, kas pihustite juures kütuselatis on surve. Sul on ju kah seal ventiil ning rõhukontroll on max 2min tegevus? Mis ei vaja mõõteriistu, kuna saab aru küll, kui ventiili vajutamisel sealt kütust pritsib ;)

No ja kui kütuserõhk on, siis on puudu muu komponent sisepõlemismootorile tööks vajalikust üldisest "kütusesegu+kokkusurumine+süüde" nimistust (kus laiemalt ka pihustite avanemine on "kütusesegu" all ning süüde peab ka õigel ajal õiges silindris olema).

Võimaliku süütehäda jahtimisega hoia meidki kursis - mul nt Saabis varujupina VV andur ja DI kassett kaasas, aga Sa oled endal neid ilmselt juba vahetanud ning ei ole nii lihtne teema...

(edit: ma ei "targutanud" rõhukontrolli teemal paha pärast. Ikka loogikate jagamiseks)
Käis ikka see möte läbi ... miskipärast jäi teostamata.
Autoga see asi ka, et kuna kiiret selle käimasaamisega hetkel pole, siis olen enamuse ajast muude asjadega tegelenud ja siis möödaminnes seda Saabi. Nii need mötted mööda läevad ja tagantjärgi tulevad.
Pole isegit küünlaid veel vaadata jöudnud. Nüüd oli jah see järgmine plaan.
Hetkel aga andis bussil etteandepump saba ning hoopis see pukkidel ja paak maas ... Saab peab jälle ootama.
Varu DI kassett isegit kuskil olemas.
Ainuke kogemus senini on olnud 9-5 V6 ühe panga kassetiga, kus hakkas tösiselt vahele jätma.

Tänud igatahes lugemast ja mötteid jagamast.
Hoian ikka kursis, mis leian vöi teen :)
Arrogance diminishes wisdom !
Vasta