13piisab kirjutas: ↑E Okt 13, 2025 14:23
Sul pole enam vist kasu, aga ma imestan, et Sa oma kogemusega ei vaadanud esmalt lihtsalt, kas pihustite juures kütuselatis on surve. Sul on ju kah seal ventiil ning rõhukontroll on max 2min tegevus? Mis ei vaja mõõteriistu, kuna saab aru küll, kui ventiili vajutamisel sealt kütust pritsib
No ja kui kütuserõhk on, siis on puudu muu komponent sisepõlemismootorile tööks vajalikust üldisest "kütusesegu+kokkusurumine+süüde" nimistust (kus laiemalt ka pihustite avanemine on "kütusesegu" all ning süüde peab ka õigel ajal õiges silindris olema).
Võimaliku süütehäda jahtimisega hoia meidki kursis - mul nt Saabis varujupina VV andur ja DI kassett kaasas, aga Sa oled endal neid ilmselt juba vahetanud ning ei ole nii lihtne teema...
(edit: ma ei "targutanud" rõhukontrolli teemal paha pärast. Ikka loogikate jagamiseks)
Käis ikka see möte läbi ... miskipärast jäi teostamata.
Autoga see asi ka, et kuna kiiret selle käimasaamisega hetkel pole, siis olen enamuse ajast muude asjadega tegelenud ja siis möödaminnes seda Saabi. Nii need mötted mööda läevad ja tagantjärgi tulevad.
Pole isegit küünlaid veel vaadata jöudnud. Nüüd oli jah see järgmine plaan.
Hetkel aga andis bussil etteandepump saba ning hoopis see pukkidel ja paak maas ... SAAB peab jälle ootama.

- 021 Evasion.jpg (93.19 KiB) Vaadatud 223 korda
Varu DI kassett isegit kuskil olemas. Sai kunagi romulast ostetud, kui seal hinnad veel inimlikud olid ja muud pudi-padi vaja oli.
Ainuke kogemus senini DI kassetiga on olnud 9-5 V6 -l ühe panga kassetiga, kus hakkas tösiselt vahele jätma. Aga et köik surnuks tunniga ...
... egas mul lammutamise vastu ka kedagit pole, kui aega oleks. Saab autot paremini tundma öppima.
Tänud igatahes lugemast ja mötteid jagamast.
Hoian ikka kursis, mis leian vöi teen
