Suvekokkutulek 2007: järelkajad

Ühised tegemised
Vasta
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#1

Tobe lugu - kokkutulek kestab - mina aga olen juba jõudnud Tartusse ja alustan selle teemaga. Mis teha - järeltulev põlv ei lubanud seekord ööseks jääda.

Kuid isegi poolest päevast piisas, et saada oma "kaif" kätte. Märksõnad: päike, SAABid, Allika talus ürituse avamine, kolonnis sõit, politsei eskort ja meie pärast kinni pandud Haapsalu liiklus, Kiltsi lennuväli, siduri kärsakas, kummivilin, kiivrid, tehnokontroll, kiibitsemine, pildistamine, plokikaanetihend, purunenud rehv, tungraud, pamper, radar, lahkunud DI, kaunid daamid, musklis härrad jne-jne-jne.

Sügav kummardus organiseerijatele. :notworthy:

Juba on tegelikult netiavarustesse tekkinud ka esimene ralligalerii. Üllatus-üllatus - piltide tegijaks on kasutaja Täpp, sõbralikust Audiklubist. Ilma audisõpradeta poleks meil olnud vist võimalik mõõta autode hoogu - oli nii?;)
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#2

Igati tore päev. Kahju, et kolonnist osa ei võtnud (tulin Pärnust ja hiljem). Kuid igati hästi organiseeritud üritus:notworthy:
Ja kas tõesti oli politsei eskort?
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#3

Päris kahju, et tulla ei saanud. Milliseid kiirusi siis lennuajal üles näidati? :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Saabidel oli lagi vist 230 km/h
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: Trionic
Saabidel oli lagi vist 230 km/h

Kas sel NG900 Talladegal??;)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: heikiw
Kas sel NG900 Talladegal??;)
Nop, tonnine AERO :headbang:

Esimese ja teise koha noppisid tonnised, T5 ruulib :head:



Seekord ise küll korraldaja ei olnud, aga ikka sattusin asja sisse ja tulemused nüüd arvutisse löödud ning töödeldud.

Salvestati lõppkiirust 1 (maa)miili pealt (viktoriiniküsimuse vastus, maamiil on 1,6km, meremiil on 1,8km). Lisaks 1 miili lõppkiiruse salvestamisele oli meil stardis kaks "radarimeest", kes sihtisid startinud masinaid ja üritasid tabada nende kiirust 400 meetri ehk veerandmiili pealt. Alati see ei õnnestunud ja et veerandmiili kiiruseid saaks võrrelda, tuli neid natuke töödelda suhted on võetud protsentuaalselt. Kuna kiirendus aga ei ole ühtlane sirge, siis väga autentsed need tulemused võrdlustabelis pole. Punaseks märkisin veerandmiili arvutused, mis liiga hilja/vara mõõdetud ja mida pole mõtet arvestada.

Aga aitab lobast ja teooriast, paljudel teil veel pea haige :drink:

Siin on tulemused kõik koos, nii veerandmii, kui lõppmiil ja reastatud on nad startimisjärjekorra alusel.


Veerandmiili ülevaatlik võrdlus (parimad kiirused):




Trionic (Talladega) aeg seepärast punane, et veerandmiili kiirus tabati kuskil 560 meetri pealt ning pole võrreldav teiste sõitjatega.

Hea veerandmiili kiirus on IFF'il (kaspariuse (kelle lõppkiirus 220) ning torque (kelle lõppkiirus 230) vahel) ning suure tõenäosusega oleks tulnud sealt ca 225 km/h lõppkiiruseks, aga ... jah :(

Ja miili tulemused, paremuse järjestuses.


Siin ka ülevaade miili tulemustest, võitjad siis punasena märgitud.



Ja üritus ise oli muidugi :thumb: :thumb: :thumb:

terv, teager

Lisatud failid The_Best.pdf (34.8 KB)  The_Mile.pdf (35.8 KB) 
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: will
Igati tore päev. Kahju, et kolonnist osa ei võtnud (tulin Pärnust ja hiljem). Kuid igati hästi organiseeritud üritus:notworthy:
Ja kas tõesti oli politsei eskort?
Siniste vilkuritega Nissan oli, pani alul tänava kinni, et me saaks bensiinijaamast Haapsalu servas välja sõita ja siis kihutas meie ette, ikka vilkuritega - no tuletõrje see ei olnud igastahes. :D
Algselt postitas: Trionic
Saabidel oli lagi vist 230 km/h
Kuulujuttude järgi olla üks mittesaab sõitnud 240 km/h. :)
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#8

Oojaa...mulle see üritus väga meeldis ja mul hakkas lausa kurb sealt lahkuda...aga enam ei jaksand.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#9

märkasin galerii all päris huvitavaid kaadreid

eleri lahtine katus:(

iisaku kena punane püss:notworthy: sihuke bodykit kuluks enda omalegi ära:thumb:


kahju et ise tulla ei saanud tänu mõningatele investeeringutele tulevikku pidin ära jätma kõik selle nädalavahetuse plaanid nagu otepää ralli õlletoober ja saabikokkutulek mis arvatavasti oleks kõik kohalviibimist väärinud
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#10

Käisin esimest korda ja oli päris tore. Kuigi kahetsen siiralt, et Kiltsil ei sõitnud. Ei tea mis mulle pähe lõi :(
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#11

Kõva üritus, mehed! Klassikud ja diislid kahjuks ei kiirendanud sel korral... aga öine melu kompenseeris puudujäägid :drink::drink::drink::headbang:
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#12

Au ja kiitus korraldajatele! Olin esimest korda kokkutulekul ja väga vinge üritusega on tegu:)

Edit: Rõõmsal meelel läbitud 630km.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#13

Kahju, et osaleda ei saanud. Kas tõesti lagunes niipalju SAABe ära või sai aeg otsa ja kõik ei jõudnud 4. katset sõita?
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#14

Kõigepealt siis sügav :notworthy: korraldajatele.
Kuigi Eesti suveõhtu oma 10 kraadise temperatuuriga sundis suht vara taanduma jäi meie pere ka üritusega igati rahule.

Ilmselt ei mängi ühises rahulolus mitte väikest rolli fakt, et minu parem pool minust 2 kmh parema tulemuse kirja sai ;)

to napoleon: 4. katse said 20 paremat

OT: vaatasin enda kahe sõidu numbreid - esimesel 1/4 miili 148 teisel 137, lõppkiirused samad. Esimese sõidu tegin automaatreziimil, teises vahetasin ise käike (1. -> 2. käigule läks p....e ja korraks tagus piirajasse). Kas tõesti manuaalreziimis õnnestub nii palju kiirem olla, et 1200 meetriga kompenseerib 11kmh allajäämist 1/4 miili peal?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

tore oli sõbrad teid näha!
v.a. mõni, kellest kärakas võitu sai.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: napoleon
Kas tõesti lagunes niipalju SAABe ära või sai aeg otsa ja kõik ei jõudnud 4. katset sõita?

Neljas katse oli 20nle parima aja sõitjale, viimane võimalus veel enda lõppkiirust parandada. Nii mõnedki suutsid veel 4nda katsega paremaid kiiruseid välja sõita.

terv, teager

P.S. Osad sõitsid ka ainult 1-2 katset ja siis lõpetasid.
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#17

Jah, vinge üritus oli, tänud korraldajatele.
Õnne *"punastele" tegijatele e. võitjatele, BRAAVO! :beer:

After party-ga juhtus nii, et ma ei teadnud, kus see Allika talu asus (kaarti polnud), sibasin mõnedele eessõitvale SAABile järele ja siis ühel hetkel läksid nad kahte erinevasse suunda.... pamper punase tonnisega otse, millest ma eeldasin, et läheb õkva päälinna ja pöörasin vasakule paarile SAABile järele. Varsti oli asi selge, et sealtkaudu ka Allikale ei minda. Seega, peost ilma :red:

Sellegi poolest - VAHVA rahavas! :notworthy:

PILTE! Paluks pilte!

Tänud Täpp - head pildid, komeetide taustal kaadrisse jäänud pilved on lihtsalt super :thumb:

P.S. Teager, oleks soovinud seal *.pdf failis ka autode kW-e näha :)
K.kast ka...
*vt eespool olevaid tabeleid.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: KaidoV
OT: vaatasin enda kahe sõidu numbreid - esimesel 1/4 miili 148 teisel 137, lõppkiirused samad. Esimese sõidu tegin automaatreziimil, teises vahetasin ise käike (1. -> 2. käigule läks p....e ja korraks tagus piirajasse). Kas tõesti manuaalreziimis õnnestub nii palju kiirem olla, et 1200 meetriga kompenseerib 11kmh allajäämist 1/4 miili peal?

Nagu ma ütlesin, neid 1/4 miili numbreid ei saa eriti tõsiselt võtta.
Esimene kord tabati sind 147km/h @ 396m ja teine kord 144km/h @ 419m. Kui need protsentuaalselt viia 400m peale, siis tulebki 148km/h ning 137km/h.
Radarimehed rääkisid veel, et radari täpsus sõltub ka tuulest??? Ja lisaks on veel nendel radaritel lubatud eksimisvõimalus pluss-miinus 3km/h

Ainuke, mis on kindel number, on lõppmiili kiirus.
Algselt postitas: Rästas
P.S. Teager, oleks soovinud seal *.pdf failis ka autode kW-e näha :)

Väike t on LPT reeglina, suur T täissurve turbo ja Aero, noh sellest me ei räägigi. Ja kui oleks tahtnud reaalsed KW'd sinna faili panna, siis oleks pidanud pooled masinad dynosse saatma, nii erinevad turbode-ajude-bleederite kombinatsioone oli (lisaks paugutas 8ne ringi veel nitroga)

Käigukastist ei hakka rääkimagi, keegi ei käinud autosse sisse piilumas, mis kastiga tegu; lisaks ka automaatkasti mehed proovisid käike "manuaalselt" vahetada.

terv, teager
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: teager
Radarimehed rääkisid veel, et radari täpsus sõltub ka tuulest???
Algselt postitas: Rästas
P.S. Teager, oleks soovinud seal *.pdf failis ka autode kW-e näha :)

Väike t on LPT reeglina, suur T täissurve turbo ja Aero, noh sellest me ei räägigi. Ja kui oleks tahtnud reaalsed KW'd sinna faili panna, siis oleks pidanud pooled masinad dynosse saatma, nii erinevad turbode-ajude-bleederite kombinatsioone oli (lisaks paugutas 8ne ringi veel nitroga)

Käigukastist ei hakka rääkimagi, keegi ei käinud autosse sisse piilumas, mis kastiga tegu; lisaks ka automaatkasti mehed proovisid käike "manuaalselt" vahetada.

terv, teager

Minu autol on ametlikult 2.0t (failis on T) :)
Kas keegi teab, millist tuult osavõtjad seal murdsid? Puhus päris jahutavalt.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#20

Algselt postitas: Rästas
Minu autol on ametlikult 2.0t (failis on T):)

Tean ;) Lähtusin Euroopa üldistest andmetest, mitte meie konkreetsest turust.
t/LPT madalsurveturbo
T täissurve turbo
TS/HOT mitsu turbo, reeglina aerodel.

Kui peensustesse minna, siis paljud aerod polnud ka võrdsed. Nt 9-5'test osales seal nii hirche (205kw & 228kw), esimese põlvkonna aerosid (169kw) ja ka eelmise aasta aerot (191kw).

Eks iga autoomanik peab ise teadma, mis masin tal on, palju KW'sid juurde tulnud arendusega või palju aastatega kaotatud.

Sõitnud autode omanikl on hea võrdlusmoment sama marki autodega, kas on tehniliselt sama heas korras, kui mõnel teisel sõitnul. Samuti hea generatsioone võrrelda - tavaseades 9000nded (147kw) püsiside kenasti sabas 9-3 SS Aerodel (154kw) ning tihti olid hoopis parematki.

terv, teager
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 948
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#21

Algselt postitas: Rästas
...After party-ga juhtus nii, et ma ei teadnud, kus see Allika talu asus (kaarti polnud), sibasin mõnedele eessõitvale SAABile järele ja siis ühel hetkel läksid nad kahte erinevasse suunda.... pamper punase tonnisega otse, millest ma eeldasin, et läheb õkva päälinna ja pöörasin vasakule paarile SAABile järele. Varsti oli asi selge, et sealtkaudu ka Allikale ei minda. Seega, peost ilma :red:
...
Ega sinu ees üks helehall klassik ei juhtunud sõitma? Selle juht läks allika tallu küll, aga magas õige mahasõidu maha ja tegi seejärel suhtkoht järsu pidurduse ja keeras ümber...

Aga nagu mu esialgu SAABipessimistlik kaaslane lõpus sõnas: "Ainuke asi mida kahetseda on et SAABisuvepäevad SAABisuvenädal ei ole"
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#22

Arvestades, et võistles väga erinevaid SAABe ja erinevaid kategooriad ei olnud, on tulemused üllatavalt tasavägised. Näiteks KaidoV teise poole 2km/h paremat tulemust vaadates võib spekuleerida teemal, et mõjutama hakkasid hoopis sellised pisiasjad nagu juhi kaal, täis/(peaaegu)tühi paak jms.;)

Vabandan OT pärast, kindlasti seda õlleklaasi taga arutasite, aga mind seal ju polnud:(
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: SoS
Algselt postitas: Rästas
...After party-ga juhtus nii, et ma ei teadnud, kus see Allika talu asus (kaarti polnud), sibasin mõnedele eessõitvale SAABile järele ja siis ühel hetkel läksid nad kahte erinevasse suunda.... pamper punase tonnisega otse, millest ma eeldasin, et läheb õkva päälinna ja pöörasin vasakule paarile SAABile järele. Varsti oli asi selge, et sealtkaudu ka Allikale ei minda. Seega, peost ilma :red:
...
Ega sinu ees üks helehall klassik ei juhtunud sõitma? Selle juht läks allika tallu küll, aga magas õige mahasõidu maha ja tegi seejärel suhtkoht järsu pidurduse ja keeras ümber...
Nii see oli, sõitsin klassikul sabas. Ma arvasin, et "pissipeatus" neil ja olin juba veendunud, et Allikale ei minda - sõitsin edasi.

TO: Napoleon
Minu arust ei ole su jutt midagi OT, selline arutelu on ju täitsa teemasse.

Teager, hariv, nagu alati :)
kyly

#24

Kohalviibimise aeg jäi meilgi üürikeseks ja hirmkahju oli suht varakult lahkuda.. aga mis teha, titega ju telgis ei ööbi.

Siiski oli ülimalt lahe taaskord vanu tuttavaid näha ja järgmisel aastal nõuab perekond ehk veidi väiksemalt lõivu..

Tänud korraldajatele!
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#25

Tore üritus oli tõesti!
Kummardused korraldajatele, kes viitsisid seda kõike orgunnida!
:headbang:
romza
Vasta