Suvekokkutulek 2007: järelkajad

Ühised tegemised
Vasta
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#151

4s koht on jama, nagu kaabermaa ütleks
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#152

Algselt postitas: qdwin
OT: Kuule Teager mida Sa sööd või millega Sa tegeled viimasel ajal? Aina paremaks läheb! Ma proovisin porgandit närida aga minule ei mõjunud.

Äkki on see SURRRRRRRRRRR!!!!!


:P
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#153

Kuhu siis ülejäänud pildid jäävad? :poke:
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 948
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#154

No hea küll, anname siis teistele ka silmailupilte :)
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#155

Kui kellelgi veel on probleeme, et pole pilte kuhugi üles panna, siis küsige, ma saan aidata nüüd. Tegelikult võiks ka juba siin avalikustatud pildid kokku pakkida ja samuti saabneti serverisse tõsta. Siis ei lähe nad ajapikku kaduma.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#156

Neid pildigaleriisid sirvides on eriti silma jäänud pildid, kus tuule käes hoiab mees saabiklubi lippu, mis lehvib ilusti.
Need on minumeelest ühed paremini õnnestunud pildid ning ehk peaks neid äkki ära kasutama saabiklubi koduka kujunduse tegemisel või mingite muude kujundusdetailidena.
romza
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#157

Algselt postitas: romza
Neid pildigaleriisid sirvides on eriti silma jäänud pildid, kus tuule käes hoiab mees saabiklubi lippu, mis lehvib ilusti.
Need on minumeelest ühed paremini õnnestunud pildid ning ehk peaks neid äkki ära kasutama saabiklubi koduka kujunduse tegemisel või mingite muude kujundusdetailidena.
Keegi tabas ära!:headbang:
Enda piltide ülespanekul ütlesin, et jäin vaid ühega rahule, aga postutust tehes ei täpsustanud.Ja see oligi see mees lipuga Kiltsil.Muud pildid olid selleks, et oleks ürituse kajastust võimalik näha.
Ilu on vaataja silmades.Vaadates piltidele klikanute arvu, siis oli minu piltidest ,,lipumehel´´tagumise otsa pool.
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#158

Siin on siis lubatud õiged vastused viktoriini küsimustest. Juba varem pani mõtlema selline asi, et need viktoriinid on vist ennast ammendanud, kuna kõik "lihtsad küsimused" on küsitud ära juba varasematel viktoriinidel ning jääb üle kas küsida rohkem ajalugu või tehnikat puudutavaid küsimusi, või siis hakata kordama varasemate viktoriinide omi. Seekord said valitud siiski uued küsimused ja eks tulevikus paistab, kas ja kuidas nende viktoriinidega edasi minna. Vastused olid:

1. Saab esitles koos Viggeni hävitajaga samal ajal (aastal 1967) mudelit Saab 99.
2. Aastaks 2006 ületas kabriolettkerega Saabide toodanguarv 250.000 piiri.
3. Ametlik Saabi esindus tegutseb Eestis aastast 1996 (Viking Motors alustas 1993 kuid tollal Volvode müügi ja hooldusega)
4. Haapsalu lossihoovis esines kokkutuleku päeval Ultima Thule
5. Scania ühines Saabiga 1969 ja eraldus 1995 (eksimisvõimalus 5a)
6. Esimesena sai omale elektrilise bensiinipumba Saab 92, 50ndatel (täpsemalt 1955)
7. Meremiili pikkus on 1,852 km
8. Eelmise õhtu seisuga oli Saabnetis 1309 kasutajat
9. 9000 T16 ja 9.3 SS 1.8i pikkus, laius, kõrgus ja teljevahe:
Auto mark/ 9000CC/ 9-3SS
Pikkus/ 4620/ 4635
Laius/ 1764/ 1762
Kõrgus/ 1430/ 1466
Teljevahe/ 2672/ 2675
10. Saabi päris uued mudelid enne põhja jagamist Opelitega olid 92 (1949), 99 (1967) ja 9000 (1984), ülejäänud põhinesid nende mudelite faceliftidel.
11. SAHR - Saab Active Head Restraint: õigeks loeti vastused, mis sisaldas sõnu pea/head, st saadi aru asja olemusest.
12. Saab 9000 kasutatud omapärane pidurisüsteem pärineb aastast 1963 (eksimisvõimalus +/-10 aastat).
13. Lisaks SAHRile Saabi enda innovatiivsed lahendused (st asjad, mille eest ka patent olemas, mitte teiste leiutatud ja autonäitustel tutvustatud asjade tootmisse võtmine):
• 3-astmeline katalüsaator 1976
• sõidutulede automaatika (käivitudes süttivad) 1969
• esitulede kojamehed 1970
• asbestivabad piduriklotsid 1983
• elektroonilise juhtimisega sidur manuaalkastile 1993
• mootorisse imetava õhu eelnev soojendus 1952
• kumerpeeglid 1981
• mõlemast otsast avatud salongiõhutus 1960
• night panel 1993
• salongiõhu filter 1978
• direct injection 1987
• ventileeritavad istmed 1997
Kommentaariks: Plusspunkti said ka kõik väljendusveaga vastused (näiteks night paneli asemel black panel jms). Miinuspunktid tulid eelkõige selliste valearvamuste eest, nagu oleks Saab leiutanud turvavööd (patent kuulub Volvole), turvapadjad, esiveo jne. Üllatavalt paljud oskasid panna need leiutised siiski õigesse ajastusse, eksides vaid mõne aastaga. Samas tõi see küsimus paljudele lõppkokkuvõttes siiski miinuspunkte valearvamuste eest.
14. Pöörav tagasild ReAxs on tootmises alates 2005 uuel Saab 9-3-l.
15. Saab 94 on tuntud ka nime all Saab Sonett 1
16. Aastal 1969 alustati Soomes korraga 3 Saabi mudeli tootmist (95,96,99)
17. Kas neid Saabi mudeleid on valmistatud Soomes?
a) Saab 93 - EI
b) Saab 95 - JAH
c) Saab 96 - JAH
d) Saab 99 - JAH
e) Saab 900 (mitte Convertible) - JAH
f) Saab 9000 - JAH
g) Saab 9-3 (mitte Convertible) - JAH (täpsemalt Viggen)
h) Saab 9-5 - EI
i) Mõni Viggeni versioonidest - JAH
18. Viktoriini ajal käimasolev Saabneti kokkutulek oli järjekorras viies.

Nii mõnigi siin esitatud aastaarvudest on tegelikult vaieldav (erinevate allikate põhjal), kuid need ei mänginud otsest rolli õige/vale vastuste osas. Kui kellelgi on mõni hea küsimus varuks, võib sellest u2u teada anda, siis on ehk tulevikus ka viktoriinid veidi lihtsamad :P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#159

Krss... vimane on vale vastus..:D alates 2004 suvest on meil iga enam-vähem poole aasta takka kokkutulek olnud, seega juba 7-s oli seekord..:)

2004 suvi Põhja-Eesti (Rutja ja Klooga)
2004 talv Lõuna-Eesti (Praali metsamaja)
2005 suvi Saaremaa
2005 talv Viljandi ja Soomaa
2006 suvi Peipsäärne
2006 talv Venevere
2007 suvi Allika talu ja Kiltsi
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#160

Algselt postitas: Cyber
Krss... vimane on vale vastus..:D alates 2004 suvest on meil iga enam-vähem poole aasta takka kokkutulek olnud, seega juba 7-s oli seekord..:)
just-just, nõuan tulemuste ülevaatamist :P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#161

Rääkisin just telefonitsi Krss'aga. Kontrollin õhtul üle paberite pealt, sest Allikal tehti selles küsimuses jooksu pealt parandusi. Ma arvan, et koha peal tehti siiski õige numbri järgi, Krss jooksis viimasel hetkel veel uksest sisse ja parandas midagi..:) Aga siiski kontrollin üle..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#162

Algselt postitas: aljoga
Algselt postitas: Cyber
Krss... vimane on vale vastus..:D alates 2004 suvest on meil iga enam-vähem poole aasta takka kokkutulek olnud, seega juba 7-s oli seekord..:)
just-just, nõuan tulemuste ülevaatamist :P
Õigustatud nõudmine :red:
Selle viimase küsimusega tekkis probleem juba ka kohapeal vastuseid kontrollides, kuna küsimuse välja mõelnud inimene oli pannud sinna numbri KOOS varasema SaabiKLUBI kokkutulekutega, mina küsisin aga SaabNETI kokkutulekute kohta. Hetkel ei mäleta kahjuks peast, mis nr see oli ja kirjutasin hetkel vastuste hulka automaatselt netist võetud nimekirja alusel, kust puudub ka 2005a talvekokkutulek. Õige nr on loomulikult 7 ja loodetavasti sai selle numbri järgi ka vastused õigeks loetud. Cyber kontrollib kodus igaks juhuks veel üle.
maxuud
Postitusi: 534
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#163

Kes õhtuni ei kannata, siis mina lugesin kokku koos käimasolevaga (Allika talus) 8.kokkutuleku.

Esimese Saabiklubi poolt organiseeriti 2000 ja 2001, lugesin need ka sisse kuna ka saabnet kodulehel on lehe toimetaja (Zazou) need just nummerdanud esimeseks ja teiseks.

Kolmas oli 2004 (minu arusaamist mööda ei olnud Rutja ja Klooga erinevad üritused, vaid siiski ühe kokkutuleku raames mitmel erineval päeval toimunud ürituste jada).
edasi
Sama jutt ka 2007 (Allika talu ja Kiltsi kiirendus samal päeval on ikka üks ja seesama kokkutulek).

Küsimus ei olnud mitte selles mitu saabneti või saabifoorumi kokkutulekut on olnud vaid mitmes saabisõprade (saabikute) kokkutulek on hetkel käimasolev. Seega igati põhjendatud ka kahe esimese kokkutuleku arvesse võtmine
Minu poolt au ja kiitus neile kes selle asja üldse kunagi käima lükkasid.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#164

Algselt postitas: maxuud
Kes õhtuni ei kannata, siis mina lugesin kokku koos käimasolevaga (Allika talus) 8.kokkutuleku.
Sellisel juhul oleks õige vastus 9..:) vt ka minu poolt pisut eelpool toodud nimekirja. ka seal ei ole Rutja-Klooga üritus erinevate kirjas, vaid ikka ühena, nagu ka Kiltsi-Allika.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#165

JAh, sellest kogu segadus tekkiski, et ma küsisin SaabiFOORUMI kokkutulekute kohta, mitte nii, nagu oli algselt plaanis.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#166

kurask. Mul olid praktiliselt need vastused kõik õiged, mis miinuseid ei andnud. Samas need vastused, mis miinuseid andsid, olid 100% ulatuses valed :D Ja siis loomulikult need, kus 100 + 1 vastusevarianti oli :)

Vanasõnana ütleks, et oleks kõik ära vastanud õigesti, oleks võitnud :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#167

Nooojahhh....:)

Et siis kõik ausalt ära rääkida, siis ei leidnud ma paberitest ühtegi õigeks tunnistatud vastust. Seega ei suutnud ma ka tuvastada, millist vastust oli õigeks peetud..:D.

Et Maxuud (kes tolle küsimuse koostas) luges juba alguses miskit valesti (9 asemel 8) ja Krss küsis saabNETi mitte saabikute kokkutulekuid, aga luges ka neid ise valesti (7 asemel 5)..:), siis vist tuleb see küsimus lihtsalt kõrvale jätta. Küsimuste (mitmekesi) koostajad peavad edaspidi siiski lähtuma põhimõttest "usalda, aga kontrolli (ka teise vastuseid)".

Kui 7 oleks õige vastus olnud, siis oleks esikoht jagamisele läinud..:)

järjestus oleks olnud:

I-II - Saabud ja Aljoga@Co- 20p (vahetage raamatuid siis vahepeal..:D)
III - Perek Vend & Õde - 18p
4. - Lilla Saab - 16p
5. - TGB/Victoria - 15p
6. - Hape ja alus - 13p
7. - 9 kilo Aero - 12p
8. - Miku - 11p
9. - Team Club Angel - 11p
10.-11. - K&H&S & Tartu Ordu- 10p.
12.-13 - Rantto&Roomlane ja Zill- 8p
14. - 580TGT/191KMH - 5p
15. - Executive - 3p
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#168

IFF kallis me jäime ikkagi sama targaks:P Ma püüdsin vastuseid vaadates aimata mitut ma teadsin, kuid see ei saand selgeks, SAHR i ma teadsin. Aga kust me nii palju punkte saime, ei mäleta:D
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#169

Algselt postitas: krss
...
14. Pöörav tagasild ReAxs on tootmises alates 2005 uuel Saab
...

VM'ist öeldi mulle, et kõigil 9-3 SS'del on see tagasild, samuti on see kindlasti varasema kui 2005 aasta Saab.com lehe versioonil varustusena kirjas?
:wtf:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#170

7. koht polegi üldse paha.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#171

Algselt postitas: vmaster
7. koht polegi üldse paha.

Ei ole,ei ole!
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#172

Nii palju seoses selle 9-3 SS tagasillaga, et minu 2004 aasta aparaadi kohta öeldi, et järgmises hoolduses peaks bumerangide puksid ära vahetama, järelikult on juba olemas
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#173

Algselt postitas: ssilverr
Nii palju seoses selle 9-3 SS tagasillaga, et minu 2004 aasta aparaadi kohta öeldi, et järgmises hoolduses peaks bumerangide puksid ära vahetama, järelikult on juba olemas
Ja mida ütleb su auto VIN mudeliaasta kohta..;) ??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#174

Lõin 2003 aasta 9-3 SS brožüüri lahti ja mis sealt vastu vaatas - ikka Re-Axis.

terv, teager
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#175

haahaa... wikipedia on siis ikka rahvaluule.:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta