Armatuuri valgustus
Vajaks väheke abi armatuuri pirni(de) vahetamisel, nimelt parempoolne pirn ei põle. Kuidas sellele kõige kergemini ligi pääseb? Ja veel, kas tulede lüliti ning sama külje klahvlülititel peaks ka taustavalgus olema niikui parempoolsetel? Kudas seda korda saaks teha? Ehk kuidas ilma lõhkumata armatuuri sisse saab? Ning veel sama kohaga haakuv: mis salapärane lüliti see tagumiste udutulede lüliti all asub?
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 948
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
eemaldad vasaku kõlarikatte koos kõlariga seejärel eemaldad esiklaasi ja kõhuli kapoti peal lamadas on väga mugav pirne vahetada. Aga kui niipalju viitsimist ei ole siis läbi esiklaasi auku vaadates jätad meelde kus miski on kelladeploki küljes, ronid ruttu tagasi sisse ja hakkad mälujärgi seal sees ühe käega kobama ning õiget pirni otsima.
Tulede lülitil on minul valgustus olemas, tagumiste udutulede all olev nupukoht peaks olema, kui ma õigesti mäletan brozüürist, elktripeeglite juhtimiseks.
Tulede lülitil on minul valgustus olemas, tagumiste udutulede all olev nupukoht peaks olema, kui ma õigesti mäletan brozüürist, elktripeeglite juhtimiseks.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Tänud abi eest! Teen homme proovi. Mis aga lülitisse puutub siis on see samasugune kui udutulede lüliti ehk lülitab sisse-välja. Ei kujuta ette kuda sellega peegleid liigutada saaks. Pealegi pole mul elektripeegleid. Kui on abiks siis lülitil on peal kiri EXTRA.
Tegelt hakasin mütlema, et kudas selle kõlari katte kätte saab? Ehk millised on need õiged töövõtted et plastikut mitte kahjustada. :wise:Parem karta kui kahetseda. siin palju tarku koos ehk keegi teeb puust ja punaseka...
Käisin ka teistes foorumits asja uurimas ning kusagil anti hea link (väidetavalt oli 9-3 omanikule sest abi). Klikkasin ka aga oh häda: koolis ei viitsind keelt õppida ja ... konkreetsest jutust näriksin võib-olla läbi, kuid otsida...
Käisin ka teistes foorumits asja uurimas ning kusagil anti hea link (väidetavalt oli 9-3 omanikule sest abi). Klikkasin ka aga oh häda: koolis ei viitsind keelt õppida ja ... konkreetsest jutust näriksin võib-olla läbi, kuid otsida...

Juhi pool on kaks kruvi,kui need käes,siis kangutad kergelt sama külge üles ja tõmbad enda poole,sest vastaspool on plastis kõrvad.
NB! Kõlari külgedel võivad olla ka klambrid, mida vaja lapiku kruvikaga veidi sisse lükata, et juhipoolne serv üles saada. Lihtsalt jõudu rakendades võivad augu servad viga saada. Hiljem tagasi pannes tuleb hoolikalt jälgida, et ventilatsioonitoru ots ikka õigesti paika läheb.
Hetkel pole mahti asjast pilti tegema minna, aga kui muidu ikka ei saa, siis tuleb tõesti asi üles võtta.
Jõudu!
Hetkel pole mahti asjast pilti tegema minna, aga kui muidu ikka ei saa, siis tuleb tõesti asi üles võtta.
Jõudu!
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 948
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Tegemist küll parepoolse rooliga, ehk siis peegelpildis, aga seal on (originaalis?) sellel lülitil siuke kangike peal millega siis reguleerida saab peegleid. Aga kui sul miskine 'extra' seal peal kirjas, siis ei oska kommenteerida. Mul endal on lihtsalt tühi kate selle koha peal.

...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Minul on seal tulede korrektor. Asetus küll vastupidi, kuid see ei oma tähtsust. Olen näinud ka istmesoojenduse reguleerimise nuppu (samasugune scroll).
Lisatud failid
Lisatud failid
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: E Mär 19, 2007 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: SoS
eemaldad vasaku kõlarikatte koos kõlariga seejärel eemaldad esiklaasi ja kõhuli kapoti peal lamadas on väga mugav pirne vahetada. Aga kui niipalju viitsimist ei ole siis läbi esiklaasi auku vaadates jätad meelde kus miski on kelladeploki küljes, ronid ruttu tagasi sisse ja hakkad mälujärgi seal sees ühe käega kobama ning õiget pirni otsima.
Tulede lülitil on minul valgustus olemas, tagumiste udutulede all olev nupukoht peaks olema, kui ma õigesti mäletan brozüürist, elktripeeglite juhtimiseks.
Päris huvitav tehnoloogia hi-hii...
Tavaliselt võetakse kõigepealt maha rooliratas,keeratakse lahti kellalauda kinnitavad torx-peaga poldid,vabastatakse kellalaua pistik ja spido-trossi klemm.Siis saab rahulikult laua taga kellalaua valgustuse üle vaadata ja ei pea käsikaudu kobama.Kellalaua avast armatuuris pääseb hõlpsalt vasakpoolsetele lülititele tagant ligi.
P.S.Klassiku kapotil on üsna ergonoomiline kuju,aegajalt võib seal niisama lamada.
Tänan pakkumast, kuid pean lisama, et läbi kõlli ava oli ka suht lihtne seda teha ega pidanud sugugi kapotil pikutama ning pirnide asukohta pähe õppima.
Sai ka ukseavas seistes ning läbi esiklaasi piiludes väga edukalt hakkama. Võib-olla oli abiks ka tõeline viikingi kasv 
Mis lülitite valgustusse puutub, siis lähemal vaatlusel selgus, et tagumise udutule lüliti valgustuspirn asub lüliti sees. Täpsemalt on see sinna joodetud. Nii et kel vähegi elektrotehnika alal kogemusi, võivad lüliti laiali monteerida ja pirni ise ära vahetada. Mina igatahes proovin seda teha. Kel kogemusi pole, vahetagu terve lüliti ära. Samasugused on ka ohutulede ja tagaklaasisoojenduse lülitid.
Edaspidi proovin uurida, kus asub tulede lüliti valgustuspirn. VÕI ON KELLEGIL TEADMISI JAGADA?


Mis lülitite valgustusse puutub, siis lähemal vaatlusel selgus, et tagumise udutule lüliti valgustuspirn asub lüliti sees. Täpsemalt on see sinna joodetud. Nii et kel vähegi elektrotehnika alal kogemusi, võivad lüliti laiali monteerida ja pirni ise ära vahetada. Mina igatahes proovin seda teha. Kel kogemusi pole, vahetagu terve lüliti ära. Samasugused on ka ohutulede ja tagaklaasisoojenduse lülitid.
Edaspidi proovin uurida, kus asub tulede lüliti valgustuspirn. VÕI ON KELLEGIL TEADMISI JAGADA?

to: SoS
Väike vihje: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=383
Vaata, kas annab veel midagi ära teha. On tõesti veidi tüütu alumist liugurit kasutada. Või midagi tulevikuks.
:wise: see ei ole pahatahtlik vaid sõbralik soovitus
Väike vihje: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=383
Vaata, kas annab veel midagi ära teha. On tõesti veidi tüütu alumist liugurit kasutada. Või midagi tulevikuks.
:wise: see ei ole pahatahtlik vaid sõbralik soovitus

tuledelüliti taga keskel on kaks plastist jalga,vajuta need kokku ja tõmba (või pidi natuke keerama ei mäleta). Seda pirni ei pea jootma.