SAAB 9-5 Aero Estate Hirsch performance MY2004 I-Vaari

I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 875
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#76

Et SAAB igavusest ei solvuks ja trikitama ei hakkaks siis nüüdsete ilusate kevadilmade ja kuiva maanteega vöib isegi veidi ringi tiirutada. Veeresin ka Olerex ist läbi , SAAB tangitud ja hooajalise eripesuprogrammi alusel talvetolmust puhtaks pestud. Ise maitsesin kohvi ja pirukaid samal ajal kui veejoad ja harjad SAAB i puhastasid. Peale pesu siis pidurite kuivatamine ja SAAB tagasi maja körvale puhkama. Lähiajal peab Mustamäe rehvikeskusesse SAAB i viima. Sealsed meistrimehed teavad mida teha , et ajahamba poolt puretud kohad "uueväärseks" saaksid. Palju ehk pole vaja esialgu - kui vaid tagasilla puksid uutega asendada ja amortisaatorid/vedrud vahetada. Isegi aegu näinud käsipidurisüsteem toimib laitmatult kui SAAB i talvel soolalöga sees ei ujuta. SID on muide oma hääle tagasi saanud ja tagurdusandurite märguheli on jälle pinn pinn mitte mingi suvaline vigin. Tagumine kojamees on talvise jääkraapimise tagajärjel riknenud ja tuleb Viking Motorsist uus asemele soetada. Muidu tundub ikka sama teema olevat , et KALLA ja TALLA.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 875
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#77

Ega see augustikuu enam kaugel ei ole. Peab SAAB i tasapisi hakkama viinaga harjutama. Mees kes T7 tarkvara mudib ütles , et originaalkolbide , 15T kompressori ja malmist väljalaskekanaliga tema küll max öhumassi ei suurenda. Kuigi see on minu rahakotist ja närvidest söltuv kas kolvid ära sulatada vöi mitte ei tahtnud Spetsialist enda nime määrida. Ehk ongi nii öigem , saab selle SAABiga vähemalt nii kaua turvaliselt kihutatud. Kui sepiskolvid , kangemad klapivedrud , tootlikum turbo , vabamalt voolav väljalaskekollektor paigas eks siis vöib automaatkäigukasti väände kestvuspiiri proovima minna. ;)
Vasta