SAAB 9-5 Aero Estate Hirsch performance MY2004 I-Vaari
Et SAAB igavusest ei solvuks ja trikitama ei hakkaks siis nüüdsete ilusate kevadilmade ja kuiva maanteega vöib isegi veidi ringi tiirutada. Veeresin ka Olerex ist läbi , SAAB tangitud ja hooajalise eripesuprogrammi alusel talvetolmust puhtaks pestud. Ise maitsesin kohvi ja pirukaid samal ajal kui veejoad ja harjad SAAB i puhastasid. Peale pesu siis pidurite kuivatamine ja SAAB tagasi maja körvale puhkama. Lähiajal peab Mustamäe rehvikeskusesse SAAB i viima. Sealsed meistrimehed teavad mida teha , et ajahamba poolt puretud kohad "uueväärseks" saaksid. Palju ehk pole vaja esialgu - kui vaid tagasilla puksid uutega asendada ja amortisaatorid/vedrud vahetada. Isegi aegu näinud käsipidurisüsteem toimib laitmatult kui SAAB i talvel soolalöga sees ei ujuta. SID on muide oma hääle tagasi saanud ja tagurdusandurite märguheli on jälle pinn pinn mitte mingi suvaline vigin. Tagumine kojamees on talvise jääkraapimise tagajärjel riknenud ja tuleb Viking Motorsist uus asemele soetada. Muidu tundub ikka sama teema olevat , et KALLA ja TALLA.