Mehaanika põhitõdede test

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#1

Selline huvitav test internetiavarustes. Test eeldab inglise keele tundmist. Sekka juhtub ka mõni erialane väljend (näit. planetaarmehhanismi osade nimetused).

http://www.forddoctorsdts.com/quizzes/M ... titude.php

EDIT: esimese hooga 82% (viimane küss läks lihtsalt sõnavara tõttu valesti) - see mehaanika eriala lõpetanu kohta ilmselgelt vähe.. Ventilaatori ülesande puhul oli ülesande kirjelduses taustsüsteem määramata, mistõttu panin ülesande valesti mõistmise tõttu puudu. Muud olid konkreetsed näpukad.
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#2

Sai eile tehtud seda, elektriosa läks suht huupi ja osad sõnad jäid segaseks aga kokku tuli 82% :thumb:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

mul ka 82%, paar näpukat jäi sisse (loe - klikkasin umbes valet vastust..:D). Ja kujutlusvõime jäi paari hammasratasülekande juures jänni..:) 8 ja 11. Elekter läks imekombel ainult 1 veaga..:) Huvitav paljud 48-nda valesti vastavad??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#4

Mulle sama, 410 Punkti ehk 82% ... suht naljakas aga samas ka huvitav test oli tegelt ... nii mõnegi asja puhul pidi natu kauem mõtlema ja ka paberi / pliiatsi välja võtma. :thumb:


:freak:Sipelgaz:notworthy:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

88%
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#6

86% mõnele ei hakanud keeleliselt peale ja paar viga tuli lohakusest. viimased just erialalistes küsimustes ehk elektris.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

400 punni, 80%
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#8

72% - failed
Sent from my Monte Carlo using B236
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#9

370 punkti....krdi hammasrattad..:wall:
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#10

Krdi hea test :thumb:

360 p ja 72%

Läbi küll ei saanud, kuid arvestades keelelist raskust ning praktikas olematuid teadmisi nii mõnestki esitatud valdkonnast tunnen, et loogikaga on asjad enam-vähem korras.
v6sa
Postitusi: 32
Liitunud: K Mär 22, 2006 15:59
Asukoht:
Auto:

#11

460 punkti ja 92%.

Krt, nende hammaste lugemisega panin puusse...

See õhu imemise teema on hüva tõmmekas jah. Paljud on sellega orki lennanud.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 952
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#12

hammakad väga keerulised ei olnud, omast lollusest, nagu ikka, sai paarkorda eksitud :D elekter oli küll algteadmiste peale tehtud, ning 48. küsimuse vastasin valesti :D muidu 88% 440p
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#13

86% tuli.
Krdi inglise keel on mul ikka lapsekingades, kui asi mehaanikasse kisub. Viimane küsimus, mis shaft on mis ja enne ka mingi ebamäärane pilt mingitest kopsikutest :P

edit to suur: ventikate puhul polnud taustsüsteemi vaja, sest õhu liikumise suund pani asja paika ja ventikad olid vastamisi :)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: sebastian
edit to suur: ventikate puhul polnud taustsüsteemi vaja, sest õhu liikumise suund pani asja paika ja ventikad olid vastamisi :)
Noo. küss on selles, et kas tiiviku pöörlemise tastsüstemeiks võtta sellesama ventuka korpus või võtta laud kummal mõlemad ventukad asuvad. Mina mõtlesin pöörlemist korpuse suhtes ja läkski nihu. Vot nii lollisti mõtlesin.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#15

94%.

48 küsimus läks tõesti valesti.
Salenga
Postitusi: 122
Liitunud: K Apr 11, 2007 18:43
Asukoht:
Auto:

#16

krt 72% ja fail. Ise veel mehaanika tudeng:poke:. Paar väga lolli viga sees, pole ammu tegelenud asjaga.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#17

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: sebastian
edit to suur: ventikate puhul polnud taustsüsteemi vaja, sest õhu liikumise suund pani asja paika ja ventikad olid vastamisi :)
Noo. küss on selles, et kas tiiviku pöörlemise tastsüstemeiks võtta sellesama ventuka korpus või võtta laud kummal mõlemad ventukad asuvad. Mina mõtlesin pöörlemist korpuse suhtes ja läkski nihu. Vot nii lollisti mõtlesin.
Mõtlesid Einsteini moodi, et igal juhul peab taustsüsteem olema. Pole paha esimeseks mõttevälgatuseks ;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#18

Algselt postitas: suur
Ventilaatori ülesande puhul oli ülesande kirjelduses taustsüsteem määramata,
Eeldasin et ventikad on täpselt ühesugused, st. labade suund on sama.
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: suur
Ventilaatori ülesande puhul oli ülesande kirjelduses taustsüsteem määramata,
Eeldasin et ventikad on täpselt ühesugused, st. labade suund on sama.

Mina eeldasin kah, et ventikad on ühesugused, seljuhul kui nad üksteisele vastakuti keerata siis on ka labad teistpidi seega peaks ta hakkama vastassuunas pöörlema.

Niiet tegelikult loogika seisukohast on "õige" vastus vale :P
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#20

Algselt postitas: qdwin
94%.

48 küsimus läks tõesti valesti.
Väärid Jaan Tatika nime
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

Taustsüsteem...;) Vaadates kahte ventikat, siis (õigeks loetud vastus) samapidi. Kui ringiveetava ventika seisukohast vaadata siis on see tõesti valepidi keerlemine...
Algselt postitas: eeroz
Mina eeldasin kah, et ventikad on ühesugused, seljuhul kui nad üksteisele vastakuti keerata siis on ka labad teistpidi seega peaks ta hakkama vastassuunas pöörlema.

Niiet tegelikult loogika seisukohast on "õige" vastus vale :P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#22

Kui ventikad töötavad (eeldades et on ühesugused ja 220v), puhuvad nad üksteisele näkku. pöörlemissuund iseenda suhtes on mõlemal sama (kõrvalt vaadates vastassuunaline). Kui üks välja lülitada...
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#23

Ok, lahkame asja :P

Pilt

1. Pealkirjas on öeldud, et identical fans
2. Ka on öeldud, AS THEY ARE SHOWN
3. Võttes taustsüsteemiks ükskõik kumma ventika, pöörlevad tiivikud ikkagi vastassuundades. Või...?
4. Võttes taustsusteemiks ükskõik millise punkti, jääb pöörlemine ikkagi vastassuunaliseks.

Et...kui pöörata mittetöötav ventikas samamoodi nagu töötav, siis nad pole enam "as they are shown" ;)

Et siis ei saa nagu öelda, et "õige" vastus on "vale", või mis?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#24

noh, milles küss? Kui mõlemat töötaksid ja kui nn "ground" taustsüsteemiks võtta, siis pöörleksid vastassuunas ja puhuksid teineteisele näkku. Kui üks välja lülitada (või tagurpidi tööle panna), pöörleks labad taustsüsteemi "ground" suhtes samas suunas.
Algselt postitas: sebastian
3. Võttes taustsüsteemiks ükskõik kumma ventika, pöörlevad tiivikud ikkagi vastassuundades. Või...?
Aga ma võtsin korraga 2 taustsüsteemi. Kummagi ventika jaoks oma korpuse. Ehk siis kui kummalegi ventikale oleks pöörlemissuunda näitav nool peale joonistatud, siis välja lülitatud vendil pöörleks tiivik noolele vastupidises suunas.
eifeks
Postitusi: 32
Liitunud: P Aug 26, 2007 23:05
Asukoht:
Auto:

#25

450 p ja 90%
Vasta